Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017
donderdag 18 mei 2017 om 20:45 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017

Vandaag mogen de renners zich opmaken voor de koninginnenrit van de Ronde van Californië. De aankomst bovenop Mount Baldy zal ongetwijfeld voor verschillen gaan zorgen. Vanuit de start in Ontario wacht direct een beklimming van de eerste categorie. Na een lange afdaling volgt er meteen nog eentje, waarna er afgesloten wordt met een 8,2 kilometer lange slotklim van de buitencategorie.

De start is om 21:00, de aankomst wordt verwacht rond kwart voor één. De wedstrijd wordt rechtstreeks uitgezonden door Eurosport, dat om 23:02 met de uitzending begint. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours etappe 5

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
19-05-2017 00:26
Maar Britton heeft al zo'n mooie trui.
19-05-2017 00:27
Bennett it is.
19-05-2017 00:28
Gesink heeft het lastig zo te zien.
19-05-2017 00:28
Komt vast omdat Gesink met zijn kop in de wind heeft gefietst achter De Tier.
19-05-2017 00:28
Gesink ziet er vaak moeizaam uit, nu ook weer. Vroeger oogde het iets makkelijker en reed hij ook wat betere uitslagen.
19-05-2017 00:28
Gesink harkt, maar zo reed hij ook in de Vuelta toen hij de etappe won. Dus dat zegt weinig in die zin.
19-05-2017 00:31
Nou, ben benieuwd wat voor aanval Gesink eruit kan persen als hij nu al zo harkt.
19-05-2017 00:31
Alle ballen op Bennett dus
19-05-2017 00:32
Gesink eraf.
19-05-2017 00:32
Gesink er af
19-05-2017 00:32
Ik heb Gesink verkeerd ingeschat. Nu nog 1 van TLJ.
19-05-2017 00:33
Oei Gesink....
19-05-2017 00:33
Au Gesink. Dat is vroeg
19-05-2017 00:33
Kom op Gesink. Eigen tempo zoeken. Oomen ook goed. Hup Bennett.
19-05-2017 00:33
Gesink gelost.... Waar zijn zijn benen toch dit seizoen? Zo zonde.
19-05-2017 00:33
Britton fietst nog ff mee, wow
19-05-2017 00:34
Hoe kan die Bookwalter ineens zo goed klimmen dan.
19-05-2017 00:34
Pijnlijk dat een talentje als Oomen het beter doen dan Gesink
19-05-2017 00:35
Oomen gaat nog lekker.
19-05-2017 00:35
Oomen en Bennett zitten er nog netjes bij
19-05-2017 00:36
Haha, die koekies met koekiemonster. Gelukkig nu weer ruimte voor de wielrenners.
19-05-2017 00:36
Hopen op bennett, maar ik vrees majka.
19-05-2017 00:36
Bennett lijkt het frist van allen te zijn.

Gesink lijkt op eigen tempo wat terug te komen.
19-05-2017 00:37
Misschien al vaker voorbij gekomen, maar zit er een gedachte/reden achter dat Oomen niet in de Giro rijdt?
Gaat ie Tour doen? Of mag ie in dit soort rondjes voor eigen kans ipv in dienst voor Dumoulin, Barguil en wellicht Kelderman?
19-05-2017 00:38
Gesink leek van achteren weer bijna bij de kopgroep te zijn

Om te reageren moet je ingelogd zijn.