Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017
donderdag 18 mei 2017 om 20:45 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017

Vandaag mogen de renners zich opmaken voor de koninginnenrit van de Ronde van Californië. De aankomst bovenop Mount Baldy zal ongetwijfeld voor verschillen gaan zorgen. Vanuit de start in Ontario wacht direct een beklimming van de eerste categorie. Na een lange afdaling volgt er meteen nog eentje, waarna er afgesloten wordt met een 8,2 kilometer lange slotklim van de buitencategorie.

De start is om 21:00, de aankomst wordt verwacht rond kwart voor één. De wedstrijd wordt rechtstreeks uitgezonden door Eurosport, dat om 23:02 met de uitzending begint. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours etappe 5

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
18-05-2017 22:47
Kan iemand me vertellen tot hoe laat de rit ongeveer kan duren?
18-05-2017 22:50
In de voorbeschouwing staat verwachte finish rond kwart voor één.
Maar Gesink en Benett zijn in bloedvorm dus dat zal wel een stuk eerder zijn ;-)
18-05-2017 22:52
Van de Giro bestaat er ook een dergelijke app: Tour tracker. Daar kun je nog meer koersen mee volgen.

Maar die is niet gratis...

Edit: en er zit ook geen livestream in
18-05-2017 22:52
@ AronAap: zie hierboven, kwart voor een
18-05-2017 22:53
Kwart voor 1, 1u. Morgen vrij dus ik ga kijken!
18-05-2017 22:53
rond kwart voor 1 staat er
18-05-2017 22:53
"de aankomst wordt verwacht rond kwart voor één" (volgens bovenstaand artikel)
18-05-2017 22:55
Bedankt iedereen! Ik dacht dat het niet in het artikel stond, volgende keer zal ik wat beter kijken :P
18-05-2017 22:56
Een flinke kopgroep!
Wie rijdt er op kop van het peloton, zou dat Lotto-Jumbo zijn? Of Bora?
18-05-2017 22:57
Wekkertje om kwart voor 7, maar ik ga zeker kijken!
18-05-2017 23:04
Bora op kop van het peloton
18-05-2017 23:10
Lindeman en Hofstede in de kopgroep. Vooruitgeschoven posten voor Gesink/Bennet en Oomen?
18-05-2017 23:22
Nu TLJ op kop peloton. Gaan ze de koers hard maken?
18-05-2017 23:22
Jumbo weer op kop!
18-05-2017 23:22
Het lijkt me dat ze Gesink eerst laten demarreren en dan kijken of Majka hem kan terughalen? Bennet vervolgens op het wiel van Majka en dan proberen weg te springen.
18-05-2017 23:24
Nu Sagan de puntentrui binnen heeft kan die nog van hulp zijn voor Majka
18-05-2017 23:25
Er wordt even aan de boom geschud, en gelijk moeten er heel wat lossen....
18-05-2017 23:28
Mooi hoor, zo'n TLJ trein
18-05-2017 23:33
Aah de trein van Kruijswijk is verdwaald.

Erg goed van die jonge gasten.
18-05-2017 23:37
Elk jaar weer een gave etappe.
18-05-2017 23:38
Van de 8 renners 6 op kop in een mooi treintje en 1 in de kopgroep. Dit is genieten van de ploeg die dit jaar af en toe negatief commentaar krijgt op dit forum.
18-05-2017 23:38
maar ze moeten wel harder rijden
18-05-2017 23:41
Ze lopen nauwelijks in....
18-05-2017 23:41
Die Britton is aardig aan het door kachelen...
18-05-2017 23:42
Zal inderdaad een tandje bij moeten zo.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.