Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017
donderdag 18 mei 2017 om 20:45 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017

Vandaag mogen de renners zich opmaken voor de koninginnenrit van de Ronde van Californië. De aankomst bovenop Mount Baldy zal ongetwijfeld voor verschillen gaan zorgen. Vanuit de start in Ontario wacht direct een beklimming van de eerste categorie. Na een lange afdaling volgt er meteen nog eentje, waarna er afgesloten wordt met een 8,2 kilometer lange slotklim van de buitencategorie.

De start is om 21:00, de aankomst wordt verwacht rond kwart voor één. De wedstrijd wordt rechtstreeks uitgezonden door Eurosport, dat om 23:02 met de uitzending begint. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours etappe 5

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
18-05-2017 23:44
Nee mooiman, ze moeten proberen te zorgen dat ze Olivier en de Tier nog hebben aan de voet van Mt. Baldy. Het heeft geen zin om alle helpers hier al op te blazen. In de rit van eergisteren was dat een ander verhaal, omdat dat de enige klim was om het verschil te maken. Als Britton het haalt dan is dat jammer, maar de rit is ondergeschikt aan het klassement lijkt me.
18-05-2017 23:45
Die Britton houdt dat nooit vol joh
18-05-2017 23:48
Mooie stijl heeft Britton, tenue is ook mooi.
18-05-2017 23:50
Heh zegt Been nu ook gewoon tegelijkertijd ook dat ze het een mooi tenue vindt?
18-05-2017 23:50
Op Britton lopen ze niet echt in, maar die houdt dat waarschijnlijk niet vol. Op de anderen lopen ze wel in.
18-05-2017 23:53
Nog maar 25 km.
18-05-2017 23:54
Ja dat zei Been. Ik zie alleen een Rood shirt met zwarte broek. Niets bijzonders toch ?
18-05-2017 23:54
Laat Lindeman zich expres afzakken of had hij een moeilijk momentje?
18-05-2017 23:54
wat met lindeman.
18-05-2017 23:54
Inderdaad een mooie fietser die Britton.
18-05-2017 23:55
Lindeman eraf?
18-05-2017 23:56
Ongelooflijk hoe langzaam ze inlopen. In dit tempo ga je het Majka en co. niet lastig maken hoor!
18-05-2017 23:57
Dat ga je sowieso niet hoor tvm. Met de vingers in de neus de beste van de favorieten.
18-05-2017 23:58
@Lex
Het heeft wel een leuk retro tintje. ;)
18-05-2017 23:58
Lindeman laat zich volgens mij afzakken om te helpen in peloton.
18-05-2017 23:58
Zo. Aan die Britton kunnen veel renners een voorbeeld nemen. Dat was denk ik de minst plakkerige bidon ooit. En zn lege bidon geeft hij ook gewoon netjes aan de auto.

Lindeman zich laten terug zakken? ik mag het hopen.
18-05-2017 23:59
Zo, de commentatoren hebben ook door dat Lindeman uit die groep is.
18-05-2017 23:59
Nu nemen ze iig nog zelf het initiatief en voor die jonge jongens ook mooi om eens een etappe zo aan te pakken. Anders worden ze er wel door een andere ploeg afgereden.
19-05-2017 00:00
Leek op lek ofzo van lindeman
19-05-2017 00:01
Lindeman zit nu in het treintje dus gewoon tactisch terug laten zakken
19-05-2017 00:01
Ik heb even het terugvallen van Lindeman nog eens bekeken. Hij is even daarvoor met zijn communicatieapparatuur bezig. Goed nieuws dus.
19-05-2017 00:01
Lindeman nu op kop peloton buffelen iig. Daarachter de tier en olivier (?), dan gesink en bennett.
19-05-2017 00:02
@schlossborn1995
Bidon netjes teruggeven aan auto?
Hij gooide wel 2x zijn papiertje weg van zijn eten, terwijl hij naast de auto reed...
-edit, het scheen een waste-zone te zijn geweest. Maar dan nog, je auto rijdt naast je!!
19-05-2017 00:03
En toen was het ineens weer 2.35...
19-05-2017 00:03
Half minuutje eraf. Prima

Om te reageren moet je ingelogd zijn.