Volg hier de GP de Québec 2015
vrijdag 11 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Québec 2015

Terwijl de Vuelta nog in volle gang is, staat in Canada de Grand Prix de Québec op het programma. De renners rijden in Franstalig Canada (waar het zes uur vroeger is dan in Europa) zestien rondjes over een parcours van 12,6 kilometer. Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?

De start is om 17:00. De koers wordt vanaf 20:00 live uitgezonden door het Belgische Canvas+. De aankomst wordt rond half tien verwacht. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd

Links:
Voorbeschouwing
Officiële website
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
143 Reacties
1 2 3 6
11-09-2015 16:53
Op de gids via mijn TV vanuit NL zie ik vanavond geen uitzending van Quebec.. Ligt dit aan mij?
11-09-2015 16:56
Vanaf 20u op SPORZA. :)
11-09-2015 16:59
Er gaat niets boven een wielerwedstrijd die je in de avonduren live kan kijken.
11-09-2015 17:00
@Redactie: Niet op Canvas maar op Ketnet. Wordt ook uitgezonden door Eurosport, maar alleen te zien in Vlaanderen vanwege voetbal wat op de NL'se zender voorrang krijgt.
11-09-2015 17:01
hup Holland! Met Mollema, Gesink, Slagter en Kelderman toch echt weer wat ijzers in het vuur. Ik denk echter zelf Van Avermaet, Alaphillipe of Matthews.
11-09-2015 17:02
[quote]@Redactie: Niet op Canvas maar op Ketnet. Wordt ook uitgezonden door Eurosport, maar alleen te zien in Vlaanderen vanwege voetbal wat op de NL’se zender voorrang krijgt.[/quote]De [url=http://sporza.be/cm/sporza/tv]site van Sporza spreekt van Canvas+[/url]. Dat is niet het standaard tweede net van België?
11-09-2015 17:08
Hup Navardauskas! Als ie meedoet tenminste, dit is wel iets voor hem.
11-09-2015 17:14
vroeger had je brt 1 en 2
brt 1 werd een
brt 2 werd canvas/ketnet en is nu gesplitst
mijn provider zegt ketnet, het nieuwe kanaal
11-09-2015 17:17
Toch ook heel wat Belgische speerpunten aan de start. Zoals Boonen, Van Avermaet, Gilbert, Bennoot, Wellens en Vanmarcke.
11-09-2015 17:18
Canvas+ bestaat niet. Dat kanaal waar Ketnet op te zien is, dat is 'OP12'.
11-09-2015 17:20
De TV-gids van mijn digibox zegt ook 'op12'
11-09-2015 17:53
Op12... dat is in Nederland zeker niet te ontvangen? :p #jammer
11-09-2015 17:55
Voor mij is Allaphilipe hier de topfavoriet al geef ik Sep ook een grote kans.
11-09-2015 18:00
Denk dat Greg deze gaat pakken.
11-09-2015 18:04
@Javier: Het is bij mij gewoon Ketnet (UPC/Ziggo: kanaal 53)
11-09-2015 18:08
Wordt gewoon Slagter vandaag! ;)
11-09-2015 18:58
Wippert zat mee in de kopgroep. Ketting gebroken en nu op achterstand. Peleton op dik 7min. Waar wouter zit is me niet helemaal duidelijk
11-09-2015 18:58
Gesink!!
11-09-2015 18:59
@thorsen
Bedankt voor de info.
11-09-2015 19:00
@robin: nu al? :)
11-09-2015 19:31
canvas + hebben we niet in nederland toch?? streamen dan maar
11-09-2015 19:33
@Denistel
Ligt eraan, bij Ziggo zit hij wel in het pakket.
11-09-2015 19:34
Heeft iemand een nederlandse stream die het in nederland doet.
11-09-2015 19:55
Bij digitenne op kanaal 31 na Shaun het schaap.
11-09-2015 19:59
[quote]Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?[/quote]
... geleden ...
.
[quote]De aankomst wordt rond half tien verwacht.[/quote]
Half elf, denk ik. Maar misschien net iets eerder.
1 2 3 6

Om te reageren moet je ingelogd zijn.