Volg hier de GP de Québec 2015
vrijdag 11 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Québec 2015

Terwijl de Vuelta nog in volle gang is, staat in Canada de Grand Prix de Québec op het programma. De renners rijden in Franstalig Canada (waar het zes uur vroeger is dan in Europa) zestien rondjes over een parcours van 12,6 kilometer. Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?

De start is om 17:00. De koers wordt vanaf 20:00 live uitgezonden door het Belgische Canvas+. De aankomst wordt rond half tien verwacht. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd

Links:
Voorbeschouwing
Officiële website
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
143 Reacties
11-09-2015 21:18
TLJ goed voorin nu.
11-09-2015 21:23
Misschien wel het mooiste parcours voor een circuitwedstrijd. Hup Gesink!
11-09-2015 21:27
Lijkt wel een nieuwelingenkoers, wat ongecontroleerd! wel leuk om naar te kijken.
11-09-2015 21:28
Iemand een goeie live ticker om te volgen?
11-09-2015 21:32
Oef BMC heel sterk vooraan
11-09-2015 21:36
Jammer dat op de livestream het beeld zo'n vijf seconden achterloopt op het geluid.

Editje ;-)
11-09-2015 21:39
@andriesw

Ik probeer daar mij een beeld van te vormen
11-09-2015 21:40
Wynants stapt af in de Vuelta maar staat hier aan de start. Dat mocht toch niet?
11-09-2015 21:40
@mooiman
Oef TLJ heel sterk achteraan... of zie ik dat verkeerd?
11-09-2015 21:40
@mooiman
Foutje, bedankt. ;-)

Er kunnen nu beslissende gaten gaan vallen.
11-09-2015 21:41
Dat is toch een flink gat. Tlj heeft deze slag gemist. Kon wel eens de beslissende zijn
11-09-2015 21:42
Mooie beelden hoor. Echt een aanrader Quebec, vorig jaar geweest. Mocht je ooit in de buurt zijn...
11-09-2015 21:43
nog 22 km. Kan nog van alles gebeuren.
11-09-2015 21:45
Nog niets beslist maar TLJ maakt niet de indruk dat......
11-09-2015 21:46
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een groepje is weggereden voor de laatste ronde in Quebec/Montreal. Of heb ik het fout? Maar ja eens moet de eerste keer zijn natuurlijk.
11-09-2015 21:46
Dat is het patroon van de afgelopen jaren in de voorlaatste ronde: "Goeie groep, flink gat". En dan wordt het alsnog in de laatste halve ronde pas beslist.
11-09-2015 21:47
Dan zou ik toch zonder geluid kijken AndriesW.

Als er iets storend is....
11-09-2015 21:47
2 jaar geleden was dat alleen Terpstra die erg ver kwam en ook nog eens kon mee sprinten voor een ereplaats.
11-09-2015 21:49
Heren, excuus als dit reeds vermeld is maar ik dacht dat dit live zou worden uitgezonden op Sporza of Eurosport. Nu zie ik momenteel atletiek en voetbal?
11-09-2015 21:49
Ja, 4-5 seconde zoiets. Heb me al 3 keer afgevraagd waar ze het over hebben, om daarna steeds te snappen dat ik me weer heb laten foppen.

Het wordt onderhand tijd voor Sep om te openen voor TLJ.
11-09-2015 21:51
@PatrickDd: Ketnet, zeg maar Belgie 3 (53 op Ziggo)
@TeamNl: Daar is toestemming van de UCI/Vuelta voor nodig.
11-09-2015 21:51
@oscarito1908
Het wordt schakelen tussen aan en uit nu in de finale. Af en toe wat hulp bij het herkennen van renners is wel handig.
11-09-2015 21:51
Motor zit er wel erg dicht op
11-09-2015 21:52
Ah, ik zit momenteel in Mallorca. Heb hier wel schotel maar volgens mij geen België 3. Jammer!
11-09-2015 21:53
Kelderman!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.