Volg hier de GP de Québec 2015
vrijdag 11 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Québec 2015

Terwijl de Vuelta nog in volle gang is, staat in Canada de Grand Prix de Québec op het programma. De renners rijden in Franstalig Canada (waar het zes uur vroeger is dan in Europa) zestien rondjes over een parcours van 12,6 kilometer. Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?

De start is om 17:00. De koers wordt vanaf 20:00 live uitgezonden door het Belgische Canvas+. De aankomst wordt rond half tien verwacht. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd

Links:
Voorbeschouwing
Officiële website
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
143 Reacties
11-09-2015 20:00
@wilco kelderman

Ik zit een stream van eurosport 2 te kijken. Is engels weliswaar, maar daar veranderen de renners uiteindelijk niet door.
11-09-2015 20:04
Slagter afgestapt?
11-09-2015 20:06
Wat is de aankomsttijd?
11-09-2015 20:08
Schakel net in. Wie geeft co-commentaar bij Sporza?
11-09-2015 20:08
Reken maar op 22 uur of een paar minuten daarna. Ze moeten nu nog ruim 85 km.
11-09-2015 20:09
Sorry, Wipperts afgestapt.
11-09-2015 20:10
@fietskoen1
Kevin de Weert
11-09-2015 20:12
Weer een nieuwe zender ontdekt op ziggo 53
11-09-2015 20:13
Paar kleine gegevens zoals bpm, rpm en snelheid van (een aantal) individuele renners zichtbaar.
11-09-2015 20:14
Waar kun je die vinden Laatste Man?
11-09-2015 20:15
Bij ziggo is kanal 53 inderdaad beschikbaar nu (met de GP Quebec dus :P). Normaal niet in ieder geval, of misschien was dat voor de fusie van upc en ziggo. Maar alleen maar nice :)
11-09-2015 20:16
Zo. Kinderen op bed, schaal met chips bij de hand, tripple ingeschonken, tv op ketnet, ik ben er klaar voor.
11-09-2015 20:17
@ jertrg,
Worden in beeld weergeven. Watts staat er ook bij. Alleen niet bij elke renner. Europcar bijvoorbeeld wel.

@Bulcke,
Haha. Mannenavond 2.0
11-09-2015 20:18
Kijkt er iemand via de sporzastream? Ik krijg wel commentaar maar het beeld blijft zwart. Meer mensen zulke problemen?
11-09-2015 20:22
@Tokstar
Oké, vind hem tot nu toe best goed. Ze moeten bij Sporza natuurlijk ook improviseren nu Wuyts en De Cauwer in Spanje zitten.;)
11-09-2015 20:24
@Blaudzun
Hier eventueel een alternatief

http://www.fixalen.tv/20150910/vv-1141563-cycling-55f1b2d034fcf8.79295296.html
11-09-2015 20:24
hallo heeft er iemand een beeld op een stream aub???
11-09-2015 20:26
https://www.procyclinglive.com/livestream/
11-09-2015 20:47
Trek/Lampre rijden op kop. Gesink zit iets verder van achteren volgens mij.
11-09-2015 20:58
Op Tele2 wordt het op Ketnet uitgezonden. Zit na Canvas als derde Vlaamse kanaal... Standaardpakket!
11-09-2015 21:03
Hier is het op Ketnet kanaal 53.
11-09-2015 21:03
Haha, ik zet hem op Sporza, het eerste wat ik hoor: 'waar zit Boonen?'

Man, Boonen is volstrekt kansloos op dit parcours.
11-09-2015 21:08
@tendam
oké.
11-09-2015 21:08
Boonen blijft heilig he Tendam.

Slaat inderdaad helemaal nergens op.

Wie is eigenlijk de co-commentator. De Weert?
11-09-2015 21:09
@oscarito
jep

Om te reageren moet je ingelogd zijn.