Volg hier de GP de Québec 2015
vrijdag 11 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Québec 2015

Terwijl de Vuelta nog in volle gang is, staat in Canada de Grand Prix de Québec op het programma. De renners rijden in Franstalig Canada (waar het zes uur vroeger is dan in Europa) zestien rondjes over een parcours van 12,6 kilometer. Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?

De start is om 17:00. De koers wordt vanaf 20:00 live uitgezonden door het Belgische Canvas+. De aankomst wordt rond half tien verwacht. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd

Links:
Voorbeschouwing
Officiële website
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
143 Reacties
1 4 5 6
11-09-2015 22:13
Geweldige finale weer. Wat een aanwinst voor de WT kalender.
11-09-2015 22:13
top 5 slagter?
11-09-2015 22:13
Wow, hij kan zelfs winnen met omkijken.
11-09-2015 22:13
[i]Edit redactie: Niet anti-supporteren[/i]
11-09-2015 22:13
Mooie overwinning.. Gesink, Mollema en Slagter wel sterk hoor
11-09-2015 22:14
Gesink verschoot kruit een km te vroeg
11-09-2015 22:14
Gesink ging toch te vroeg waarschijnlijk, het leek alsof ie daarna geen energie meer had.
11-09-2015 22:14
onverwact dat uran het hier wint. Gezink toch wat te enthousiast geweest in de laatste paar kilometer. Jammer
11-09-2015 22:14
Gesink te vroeg gegaan
11-09-2015 22:14
Op naar Nederlands succes in Montreal!
11-09-2015 22:15
Olifanto.. net als Movistar, Astana, BMC, Lotto, Sky... TLJ liet zich goed zien, sterke Gesink en een mooie poging van Kelderman
11-09-2015 22:16
De prijzen worden op de streep verdeeld, martini
11-09-2015 22:16
wow de nederlanders doen het wel goed. Wie had het gedacht dat we 3 landgenoten zien in de laatste kilometer die een kans maken op winst. prachtig toch!
11-09-2015 22:16
In dat geval was alleen Etixx goed. De rest dramatisch!
11-09-2015 22:16
Wat zal van avermaet toch woest zijn als hij de beelden ziet.. Ongeloofelijk dat ze die 2 nog samen laten starten.
11-09-2015 22:17
Mooie zege van Uran. De Nederlanders waren er met 4 man dichtbij. Jammer dat Sep niet kon openen voor TLJ, dan hadden Wilco en Robert allebei wat langer kunnen blijven zitten.

Slagter en Mollema halverwege de top-10.
11-09-2015 22:19
TJ moet mee naar Richmond! Ik zeg Dumoulin uit de wegploeg en TJ erin
11-09-2015 22:20
Die laatste BMC man reed op het laatst niet hard genoeg meer, daardoor won Uran. Toen Mollema aanging wist ie volgens mij wel dat ie te vroeg ging, maar hij kon niet anders want het tempo zakte enorm in.
1 4 5 6

Om te reageren moet je ingelogd zijn.