Volg hier de derde etappe van de Tour Colombia 2020
donderdag 13 februari 2020 om 15:40 Volg in Google

Volg hier de derde etappe van de Tour Colombia 2020

De derde etappe van de Tour Colombia 2.1 lijkt er een voor de sprinters te worden, maar zij krijgen het op de route van Paipa naar Sogamoso niet makkelijk. Strijden de rappe mannen opnieuw voor de ritzege? Volg het hier op WielerFlits.

Deze rit is door de organisatie aangeduid als eentje die mogelijk eindigt in een massasprint. Toch is het nog maar de vraag of dit wel eentje voor de snelle mannen is. De eerste honderd kilometer gaan namelijk over zeer heuvelachtig terrein.

De renners beklimmen van beide kanten de Alto Moral, een helling van de vierde categorie (één bergpunt voor de eerste) en het keerpunt Alto Ventaquemada (derde categorie, drie punten). Dit speelt vluchters in de kaart en die zouden weleens om de dagzege kunnen strijden.

De etappe begint om 15.55 uur Nederlands-Belgische tijd en finisht rond de klok van 20.10 uur. De wedstrijd is niet te zien op tv in Nederland of België.

Links
Voorbeschouwing: Tour Colombia 2020 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
16 Reacties
13-02-2020 16:03
Redactie zetten jullie een linkje naar de stream net als gisteren. Dank
13-02-2020 18:29
Hier koos
https://www.espn.com.co/ciclismo/nota/_/id/6607445/la-transmision-del-tour-colombia-2020-en-espncom
13-02-2020 18:29
UAE op de kop van het peloton gas aan het geven op de heuvels/ bergen aangezien Hodeg gelost is.
    13-02-2020 18:31
    Je ploegje is lekker bezig Lander, attractief koersen en veel overwinningen.
    13-02-2020 18:59
    Klopt, en snap je kan voor jullie irritant overkomen maar sinds Matxin daar kwam en met al de talenten begon ik te geloven dat ze binnen x aantal jaar bij de top 4 willen horen. Met Matxin heb ik zelf contact via Messenger en Instagram. Hij volg me ook op instagram. Ik probeer zoveel mogelijk neutraal te zijn over ploegen maar bij UAE heb ik toch een zwak. Als je het vergelijkt met een Bahrian, NTT, Israel dan zijn ze veel meer toekost gericht en met veel talent. Nog een prettige avond! ;)
    13-02-2020 19:19
    En zwaaide hij terug op messenger?
    13-02-2020 19:25
    nee, hij chat ;)
13-02-2020 19:39
20km te gaan de 4 koplopers hebben een voorsprong van 55 seconden.
13-02-2020 19:57
@lander,
Iemand op WF riep iets van anderhalf jaar terug dat UAE groot ging worden, terwijl het toen nog een stel bijeengekochte renners zonder samenhang leek. Was jij dat?
    13-02-2020 20:01
    Ja kan, omdat ze anderhalf jaar geleden Pogacar, Philipsen, Munoz etc al hadden aangekocht voor het seizoen daarop en op alle berichten/ interviews die ik las van Matxin etc.
    13-02-2020 20:08
    Ja inderdaad, je had het over Matxin, die me nog nooit was opgevallen.
13-02-2020 20:06
Molano! Dat rode vod op 2km zette me wel even op het verkeerde been.
13-02-2020 20:08
Molano legt Hodeg er wel erg droog op zeg, gewoon veel sterker.
13-02-2020 20:09
1 Molano 2. Avila en 3 Hodeg (firstcycling)
13-02-2020 20:09
Molano zeer sterke sprint!! Was even wennen aan zijn gele trui!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.