Volg hier de Brabantse Pijl 2017
woensdag 12 april 2017 om 12:15 Volg in Google

Volg hier de Brabantse Pijl 2017

In klassiekermaand april zijn nu de heuvelspecialisten de baas. De Brabantse Pijl (1.HC) is sinds een paar jaar de aftrap voor de Waalse klassiekers. Renners met ambities voor deze koersen zullen hun slag willen slaan in Overijse.

De 57e Brabantse Pijl kan op een mooie startlijst rekenen. Tussen de 192 renners op de deelnemerslijst staan drie oud-winnaars: Philippe Gilbert (2011, 2014), Ben Hermans (2015) en Petr Vakoč (2016), die zijn titel verdedigt.

Het startschot op de Grote Markt klinkt om 12.30, wanneer de organisatie de officiële start om 12.36 af vlagt. De aankomst is vanmiddag is rond 17:30 uur. Sporza brengt de koers live in beeld en start om 15.15 uur met de uitzending. Bespreek hier het verloop van deze semiklassieker.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits
Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcoursinformatie

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
200 Reacties
12-04-2017 14:54
Dit bericht is verwijderd
12-04-2017 14:55
Waarom wordt er bij Sean eigenlijk constant zijn seksuele geaardheid vermeld?
12-04-2017 15:00
Sean de Beast wordt ie binnen het team ook wel genoemd
12-04-2017 15:02
Jullie blijven wel biezig met die woordgrapjes.
12-04-2017 15:03
http://media.vrtnieuws.net/2017/04/md-ast-c2d02045-72af-4272-b184-6f26947d76dc.tmb/0025.jpg

Voor alle de Bie-fans!
12-04-2017 15:05
@ Timo
Lees de comments in de voorbeschouwing vanaf halverwege page 3.
12-04-2017 15:08
De grap was er eigenlijk in de voorbeschouwing al af. Schijnbaar zijn er toch nog mensen die het daarna nog 4 pagina's (en waarschijnlijk langer) vol weten te houden in het volg-topic.
12-04-2017 15:10
Niet om nou beef met de supporters van Sean te krijgen, maar het valt me wel op dat hij altijd bijzonder graag in de bierbuik van het peloton bivakkeert. Beace out.
12-04-2017 15:12
Biezonder inderdaad.
12-04-2017 15:16
Dit bericht is verwijderd
12-04-2017 15:16
Zou hij na zijn carriere een biestro openen?
12-04-2017 15:19
Of toch nog mikken op de bieathlon in?
12-04-2017 15:22
Ik denk een biestro openen in Biest-Houtakker
12-04-2017 15:22
Ah, de live-uitzending is begonnen. Ik wed dat Wuyts nog flink moet afkicken en het om de haverklap over Boonen zal hebben.
12-04-2017 15:25
Wat een Bieliebers hier...
12-04-2017 15:28
Nochtans geloof ik alleen in renners met een bienair rugnummer
12-04-2017 15:31
Sean is ribbeDeBie.
12-04-2017 15:32
@Edjahh, je bedoelt natuurlijk DeBielen.
12-04-2017 15:34
tenenkrommend
12-04-2017 15:36
Off topic: Ruben van Gucht kondigde de gasten voor Extra Time koers aan, met Jasper Stuyven, Michel, Karl, en een zekere meneer X. Benieuwd wie dit gaat zijn. Ik hoop Sagan ofzo.
12-04-2017 15:41
De winnaar rijdt er zoiezo bie vandaag in het peloton
12-04-2017 15:41
@Vic: Tommeke?
12-04-2017 15:43
Wat een pijnlijk topic dit
12-04-2017 15:45
Hahaha. Normaal kun je stiekem even naar het volgtopic, als je de koers niet kunt volgen, om wat informatie te halen, maar dat zit er vandaag ook niet echt in geloof ik.
12-04-2017 15:45
Brabantse Pijl op de Alsemberg heb ik toch altijd leuker gevonden ....

Om te reageren moet je ingelogd zijn.