Volg hier de Amstel Gold Race 2015
zondag 19 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier de Amstel Gold Race 2015

De enige klassieker die Nederland rijk is wordt vandaag verreden: de Amstel Gold Race. 258 kilometer door de Limburgse heuvels draaien en keren staat de renners te wachten. In totaal worden 34 heuvels beklommen, waaronder vier keer de Cauberg (1,5 km aan 7%). Dit is ook het slotstuk van deze eendagskoers, al moet daarna nog twee kilometer gekoerst worden naar de streep in Berg en Terblijt. Wie volgt Philippe Gilbert op, of doet hij dat zelf? Volg de Amstel Gold Race hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners weggeschoten op de Markt in Maastricht, om rond half vijf te finishen in Berg en Terblijt.

De regionale zender L1 zendt een voorbeschouwing uit, tot 10.30 uur zullen zij dat doen, waardoor zij ook het eerste deel vanaf de start laten zien. De wedstrijd zelf wordt live in beeld gebracht door de NOS (vanaf 13.30 uur), Sporza (vanaf 14.15 uur) en Eurosport (vanaf 16.00 uur).

Links:
Voorbeschouwing: Amstel Gold Race 2015

Website organisatie
Parcours
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker en -stream
(NOS.nl)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Infostrada)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
274 Reacties
19-04-2015 16:33
Nibali is een beetje boos haha. Clarke slim.

Kelderman moet nu Martens piloteren.
19-04-2015 16:33
Martin doet niks, Nibali knapt niet al zijn werk op, goed gezien.
19-04-2015 16:34
Lol, Martin moet weg daar, als hij kopman zou zijn was hij gewoon met Nibali weggeweest.. onvoorstelbaar..
19-04-2015 16:34
Martin pffff
19-04-2015 16:34
Kinderachtig dat Martin niet wil overpakken. Heel mooi gedaan van Nibali hahaha.
19-04-2015 16:35
2 mannen van TLJ in het peloton
19-04-2015 16:36
Zo wil je toch niet fietsen
19-04-2015 16:36
Clarke toch ook een mooie aanvallende renner, vaak in de kopgroep. Voormalig Vuelta adoptiekindje van me.
19-04-2015 16:36
Jammer, jammer, jammer.. Dumoulin, Mollema.. jullie wilden toch aanvallen met een goed groepje.. laf..
19-04-2015 16:36
Het lijkt weer een 'massasprint' te worden.
19-04-2015 16:37
mollema achteraan
19-04-2015 16:37
Mollema is niet goed. Zit te ver.
19-04-2015 16:39
Gefeliciteerd alvast Philippe.
19-04-2015 16:39
Mollema wordt weer geholpen door Schleck. Kent hij het Neerlandsch gezegde dan nog steeds niet?
19-04-2015 16:39
Mollema rijdt zo wel weer naar voren (hoop ik)
19-04-2015 16:39
Ben benieuwd wat TJ Slagter kan laten zien. Is wel een aankomst die hem ligt. Nu op de bemelerweg. Is een kilometer of 3-4 vals plat
19-04-2015 16:39
Toch een beetje sneue manier van doen, voor een kampioen als Martin. Zou ik liever anders zien.
19-04-2015 16:39
Smeets zit weer lekker uit zn nek te lullen.
19-04-2015 16:39
Kelderman helpt Martens nu?
19-04-2015 16:40
Ik hoop dat Kwiat niet wint, puur omdat Martin niet mocht rijden met Nibali :p
19-04-2015 16:40
Hebben ze iets aan de ogen bij NOS dat ze nooit die Roompotmannen noemen.
19-04-2015 16:40
Tja, in huize Gilbert trekken ze de fles alvast open.
19-04-2015 16:40
Nou Phil, op herhaling
19-04-2015 16:41
Maar zo won Boogerd toch de AGR ooit? Armstrong al het kopwerk laten doen omdat Dekker erachter zat?
19-04-2015 16:41
@krypton

Precies.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.