Volg hier de Amstel Gold Race 2015
zondag 19 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier de Amstel Gold Race 2015

De enige klassieker die Nederland rijk is wordt vandaag verreden: de Amstel Gold Race. 258 kilometer door de Limburgse heuvels draaien en keren staat de renners te wachten. In totaal worden 34 heuvels beklommen, waaronder vier keer de Cauberg (1,5 km aan 7%). Dit is ook het slotstuk van deze eendagskoers, al moet daarna nog twee kilometer gekoerst worden naar de streep in Berg en Terblijt. Wie volgt Philippe Gilbert op, of doet hij dat zelf? Volg de Amstel Gold Race hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners weggeschoten op de Markt in Maastricht, om rond half vijf te finishen in Berg en Terblijt.

De regionale zender L1 zendt een voorbeschouwing uit, tot 10.30 uur zullen zij dat doen, waardoor zij ook het eerste deel vanaf de start laten zien. De wedstrijd zelf wordt live in beeld gebracht door de NOS (vanaf 13.30 uur), Sporza (vanaf 14.15 uur) en Eurosport (vanaf 16.00 uur).

Links:
Voorbeschouwing: Amstel Gold Race 2015

Website organisatie
Parcours
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker en -stream
(NOS.nl)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Infostrada)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
274 Reacties
1 9 10 11
19-04-2015 16:49
We beginnen aan de Cauberg!
19-04-2015 16:49
We draaien zo met 80 per uur de cauberg op. altijd maar de vraag of dat goed gaat
19-04-2015 16:49
Orica ook weer met hun Sky-taktiek alleen dan wat korter.. Albasini op kop stoempen.
19-04-2015 16:49
@maastricht nee ook roompot 2 man
19-04-2015 16:51
Kom op Matthews, vasthouden die hap.
19-04-2015 16:51
Matthews wat sterk!
19-04-2015 16:51
Winnaar AGR: Piet I. "Bling Bling" Kwiabert
Verhoeven: "We hadden veel pech"
19-04-2015 16:52
Kwiat, Caruso en Gasparoto komen erbij.
19-04-2015 16:52
Grote groep nog. BMC met veel mannen. Dumoulin nergens te zien
19-04-2015 16:53
Gilbert had gelijk.
19-04-2015 16:53
Geen Nederlander in de top 15...
19-04-2015 16:53
Jammer. Gunde het hem niet na Martin.
19-04-2015 16:53
Mooi, Matthews gewoon geklopt in een sprint
19-04-2015 16:54
Ik zei het al, Kwiat..
19-04-2015 16:54
Kwiatkowski wint!!! Voor Valverde en Matthews. Hahahahahaha Gilbert, had gewoon van Avermart moeten laten rijden.
19-04-2015 16:54
Matthews ging er ineens door heen
19-04-2015 16:55
Tony Martin had overigens ook gelijk ;)
19-04-2015 16:55
Maar wel lekker: Helemaal niks voor BMC.
19-04-2015 16:55
Matthews zat helemaal stuk.
19-04-2015 16:56
Geweldig gereden door de Nederlanders...
19-04-2015 16:56
Jammer voor Valverde, hij reed sterk terug op de uitloper.
19-04-2015 16:57
Dumoulin is tenminste wel lekker eerlijk.
19-04-2015 16:58
Wat een rotkoers, wel een mooie winnaar. Allemaal wachten terwijl er maar een paar een sprint de kunnen winnen.. zo onbegrijpelijk.
19-04-2015 17:09
Niet slim van Gilbert, van zo ver aangaan met zoveel wind, jammer dat een "knecht"als Martin niet mag winnen.
1 9 10 11

Om te reageren moet je ingelogd zijn.