Volg hier de Amstel Gold Race 2015
zondag 19 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier de Amstel Gold Race 2015

De enige klassieker die Nederland rijk is wordt vandaag verreden: de Amstel Gold Race. 258 kilometer door de Limburgse heuvels draaien en keren staat de renners te wachten. In totaal worden 34 heuvels beklommen, waaronder vier keer de Cauberg (1,5 km aan 7%). Dit is ook het slotstuk van deze eendagskoers, al moet daarna nog twee kilometer gekoerst worden naar de streep in Berg en Terblijt. Wie volgt Philippe Gilbert op, of doet hij dat zelf? Volg de Amstel Gold Race hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners weggeschoten op de Markt in Maastricht, om rond half vijf te finishen in Berg en Terblijt.

De regionale zender L1 zendt een voorbeschouwing uit, tot 10.30 uur zullen zij dat doen, waardoor zij ook het eerste deel vanaf de start laten zien. De wedstrijd zelf wordt live in beeld gebracht door de NOS (vanaf 13.30 uur), Sporza (vanaf 14.15 uur) en Eurosport (vanaf 16.00 uur).

Links:
Voorbeschouwing: Amstel Gold Race 2015

Website organisatie
Parcours
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker en -stream
(NOS.nl)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Infostrada)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
274 Reacties
19-04-2015 16:41
We zijn Bemelen uit de bemelerberg op
19-04-2015 16:42
@Poeksel, dus?
19-04-2015 16:42
Waar is Martens ineens. Zaten voorop, nu weg.
19-04-2015 16:43
Clarke, bedankt voor je werk! Je hebt samen met Nibali het laatste uur leuk gemaakt..
19-04-2015 16:43
Fulgsang en Van Avermaet gaan.
19-04-2015 16:43
Paar afsplitsingen na de bemelerberg. Fuglsang op kop met van Avermaet in ze wiel, maar die rijdt niet mee
19-04-2015 16:43
Astana is goed bezig, gewoon lekker aanvallen (Roompot instelling :p)
19-04-2015 16:44
Ik heb iedereen horen zeggen dat het saai wordt, maar de laatste 35/40 km toch echt een mooie koers
19-04-2015 16:44
Astana rijdt een mooie koers!
19-04-2015 16:44
van Avermaet, ga jij maar lekker baby-pap eten.
19-04-2015 16:45
Neem gewoon over man, wat kinderachtig weer, tweede keer al vandaag. Al rijdt Greg door, dan kan hij gewoon winnen.
19-04-2015 16:45
Haha die Fuglsang
19-04-2015 16:45
We hebben het vals plat na bemelerberg gehad. nu nog een km of 2 voordat we afdalen naar valkenburg
19-04-2015 16:45
Komaan Greg! Koersen
19-04-2015 16:45
@Daan
Kom joh, logisch toch..
19-04-2015 16:45
@Sven.

Gilbert gunt niemand.
19-04-2015 16:46
Nu moet het hele peloton niks doen en kijken naar BMC. Mooi om te xien wat er dan gebeurd.
19-04-2015 16:46
Ah Kelderman rijdt Martens weer naar voren
19-04-2015 16:46
@nickdt
Geen Brabantse pijl gekeken?
19-04-2015 16:47
Fuglsang surplace?
19-04-2015 16:47
Dat was niet gunnen, want BMC ging in eerste instantie achtervolgen.
19-04-2015 16:47
2 man van Roompot ook nog in het Peloton
19-04-2015 16:48
Martens! Kelderman! Toon eens wat ballen en laat je niet zo makkelijk wegzetten.
19-04-2015 16:48
@sven volgens mij bedoel jij CCC, die zijn ook oranje
19-04-2015 16:49
Kwiat, ga je gang.. Martens: 13de plek? Leuk joh..

Om te reageren moet je ingelogd zijn.