Volg hier de Amstel Gold Race 2015
zondag 19 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier de Amstel Gold Race 2015

De enige klassieker die Nederland rijk is wordt vandaag verreden: de Amstel Gold Race. 258 kilometer door de Limburgse heuvels draaien en keren staat de renners te wachten. In totaal worden 34 heuvels beklommen, waaronder vier keer de Cauberg (1,5 km aan 7%). Dit is ook het slotstuk van deze eendagskoers, al moet daarna nog twee kilometer gekoerst worden naar de streep in Berg en Terblijt. Wie volgt Philippe Gilbert op, of doet hij dat zelf? Volg de Amstel Gold Race hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners weggeschoten op de Markt in Maastricht, om rond half vijf te finishen in Berg en Terblijt.

De regionale zender L1 zendt een voorbeschouwing uit, tot 10.30 uur zullen zij dat doen, waardoor zij ook het eerste deel vanaf de start laten zien. De wedstrijd zelf wordt live in beeld gebracht door de NOS (vanaf 13.30 uur), Sporza (vanaf 14.15 uur) en Eurosport (vanaf 16.00 uur).

Links:
Voorbeschouwing: Amstel Gold Race 2015

Website organisatie
Parcours
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker en -stream
(NOS.nl)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Infostrada)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
274 Reacties
1 3 4 5 6 7 11
19-04-2015 15:42
KNOKKEEEENNNN.
19-04-2015 15:43
Auto rijdt tegen de richting in op het parcours net zoals in 1 van de vlaamse wedstrijden.
19-04-2015 15:43
Dan stop ik wel met KoersUpdate @tram24
19-04-2015 15:46
@Daan, ik weet uit ervaring dat de wi-fi in de trein de stream nauwelijks aan kan. Blijf vooral doorgaan!
19-04-2015 15:49
Die laatste lus van 20 km slaat echt als een tang op een varken. Eén keertje Bemelerberg en verder tot de Cauberg helemaal niks. Wat bezielt je dan als koersdirectie?
19-04-2015 15:49
Ja klopt. Die stream hapert steeds.
19-04-2015 15:49
Hopen voor het verloop van de koers dat het nu in stukken breekt op de kruisberg en eyserbosweg. Dan kan aanvallen misschien worden belooond.
19-04-2015 15:50
@Daan, prima updates.

Kan rustig verder met klussen en af en toe kijken of de wedstrijd al begonnen is of dat ze nog steeds met het hele peloton aan het genieten zij van de verkeersdrempels, vluchtheuvels en geparkeerde auto's.
19-04-2015 15:51
@Krypton Helemaal mee eens. Heb je zo'n mooi parcours en dan doe je in de laatste ronde de Bemelerberg als enige voor de Cau
19-04-2015 15:54
Een renner van Katusha heeft geklutste eitjes.
19-04-2015 15:56
Het is eigenlijk jammer dat ze zo vast zitten met de gedachte om bij de Cauberg te finishen. Het zou wel eens leuk zien om een finish in het mergelland te zien zodat je een beetje klimmetjes kan opvolgen in de finale
19-04-2015 15:59
Ze moeten de laatste 24/50 kilometer een stuk zwaarder maken zodat de toppers vroeg alleen komen te zitten en het een man tegen man gevecht wordt.
19-04-2015 16:00
Vluchters ingelopen
19-04-2015 16:00
Tanner alweer in de attack.
19-04-2015 16:01
Wedstrijden zwaarder en zwaarder maken zorgt juist voor nog meer afwachten.
19-04-2015 16:01
ze dwingen katusha en movistar nu de kop aan
19-04-2015 16:02
Mooie koers, splijtende wind.
19-04-2015 16:03
Keldermannetje met Nibali.
19-04-2015 16:03
Kelderman er achteraan. Nibali ook samen met de vreese
19-04-2015 16:03
Kelderman en Nibali en nog wat anderen vooruit.
19-04-2015 16:03
Vluchters ingelopen? Tv maar eens aanzetten.
19-04-2015 16:03
Finale begint laat, maar nu dan toch. Nibali en Kelderman!
19-04-2015 16:04
Koers! Mooi!
19-04-2015 16:04
Jaaaaaaaa, koers!!
19-04-2015 16:04
Kijk ze maken iig koers
1 3 4 5 6 7 11

Om te reageren moet je ingelogd zijn.