Volg hier de Amstel Gold Race 2015
zondag 19 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier de Amstel Gold Race 2015

De enige klassieker die Nederland rijk is wordt vandaag verreden: de Amstel Gold Race. 258 kilometer door de Limburgse heuvels draaien en keren staat de renners te wachten. In totaal worden 34 heuvels beklommen, waaronder vier keer de Cauberg (1,5 km aan 7%). Dit is ook het slotstuk van deze eendagskoers, al moet daarna nog twee kilometer gekoerst worden naar de streep in Berg en Terblijt. Wie volgt Philippe Gilbert op, of doet hij dat zelf? Volg de Amstel Gold Race hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners weggeschoten op de Markt in Maastricht, om rond half vijf te finishen in Berg en Terblijt.

De regionale zender L1 zendt een voorbeschouwing uit, tot 10.30 uur zullen zij dat doen, waardoor zij ook het eerste deel vanaf de start laten zien. De wedstrijd zelf wordt live in beeld gebracht door de NOS (vanaf 13.30 uur), Sporza (vanaf 14.15 uur) en Eurosport (vanaf 16.00 uur).

Links:
Voorbeschouwing: Amstel Gold Race 2015

Website organisatie
Parcours
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker en -stream
(NOS.nl)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Infostrada)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
274 Reacties
1 4 5 6 7 8 11
19-04-2015 16:05
Kelderman en LTJ deden een Contadortje :p. "Verwacht niet dat hij mee gaat doen"
19-04-2015 16:05
Toch aantal gevaarlijke en snelle mannen voorin
19-04-2015 16:05
Nibali, Rosa, T.Martin, D.Caruso en Kelderman
19-04-2015 16:05
Peloton twijfelt.
19-04-2015 16:05
Tom, nu moet je gaan! Martin + Nibali + Tom = niemand pakt ze terug
19-04-2015 16:06
Dumoulin op de keutenberg de overstap proberen te maken? snap niet dat movistar niet aan het rijden is, of zou daar de tank leeg zijn
19-04-2015 16:07
Voorsprong loopt terug, dus zal Katusha/Movistar aan het rijden zijn.

Soudal rijdt
19-04-2015 16:08
Tanner... Dat zou nou een goede knecht bij TLJ kunnen zijn... ;-)
19-04-2015 16:08
Clarke, Tanner, de Vreese, Polanc op kop, op 12 seconden groepje Nibali, Kelderman.
19-04-2015 16:08
In het peleton wordt afgestopt. Lotto Soudal rijdt een beetje en BMC werkt wat mee. Kelderman in de akkers
19-04-2015 16:08
Kelderman mist de bocht. Zit ook nooit eens mee.
19-04-2015 16:08
kelderman mist de bocht
19-04-2015 16:09
Kelderman xD
19-04-2015 16:09
Oeps Kelderman
19-04-2015 16:09
Kelderman oefent alvast voor de kasseien etappe in de Tour
19-04-2015 16:09
Aah, en Kelderman heeft crossambities gekregen.
19-04-2015 16:09
Kelderman duidelijk geen klassiekerrenner nog hahaha.
19-04-2015 16:09
Kelderman deed net goed ploegwerk.
19-04-2015 16:09
Kelderman..
19-04-2015 16:10
Hij stond ongeveer in Duitsland.. Hoe krijg je het voor elkaar.
19-04-2015 16:10
Hmm wil gaan veldrijden
19-04-2015 16:11
TLJ doet alles om te winnen, proberen zelfs wat af te snijden.
19-04-2015 16:11
ondertussen voorsprong op peleton opgeloten tot driekwart minuut. Nibuli probeert tevergeefs de overstap te maken. Kelderman lijkt terug te komen.
19-04-2015 16:12
Op de keuterberg.
19-04-2015 16:12
Kelderman doet een Vanmarcketje - Wel mooi in beeld.
1 4 5 6 7 8 11

Om te reageren moet je ingelogd zijn.