Tour 2018: Volg hier de overgangsetappe naar Pau
donderdag 26 juli 2018 om 13:40 Volg in Google

Tour 2018: Volg hier de overgangsetappe naar Pau

Voordat op vrijdag weer geklommen moet worden, wacht het Tourpeloton eerst nog een relatief vlakke overgangsrit. In de 171 kilometer tussen Trie-sur-Baïse en Pau zijn geen al te lastige hindernissen opgenomen. Wordt het  een dag voor de sprinters, of blijven er aanvallers vooruit?

De start is om 13:55 en de aankomst wordt verwacht tussen 17:38 en 17:58. De NOS en Sporza beginnen om 14.10 uur met de live-uitzending. Eurosport is er vanaf 13.45 uur bij en zendt de hele koers van start tot finish uit. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing overgangsrit naar Pau (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours etappe 16

Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS)


Meld je aan en speel onze Voorspelgame!


Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!


De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
154 Reacties
26-07-2018 16:51
Het feit dat we hier in het volg topic zitten lijkt me op zich al een reden om geen commentaar op het commentaar te geven. En dan krijg je eens een tip, dan is het nog niet goed.
26-07-2018 16:53
Hoelaat is de aankomst ongeveer?
26-07-2018 16:53
@8.6
Juist in een volgtopic lijkt mij het commentaar toch van belang? Aangezien dat is wat men oa volgt.
Welke tip?
26-07-2018 16:54
tjonge LB117 het is hier een meningencircus en daarin ben jij een paard wat rondjes draait en uitzonderlijk veel zeikt maar als je af en toe wat kunstjes doet zij het je vergeven
26-07-2018 16:55
De tip om een illegale stream te gaan kijken.

Klagen over het commentaar doe je maar in het daar voor bedoelde forumtopic.
26-07-2018 16:56
over een uurtje, 17.55
26-07-2018 16:57
west ik heb op youtube gekeken laatst, met iers commentaar onverstaanbaar kelly en roche volgens mij
26-07-2018 17:00
@8.6
Dan snap je nog niet waar het mij om ging, maar we verschillen dus voornamelijk van mening over waar het over het commentaar mag gaan...
26-07-2018 17:03
de boys voor gaan het toch niet redden met die klimmetjes op het laatst, wordt het weer Alaaf? Onwaarschijnlijk maar hem lukt bijna alles nu.
26-07-2018 17:07
Het gaat gewoon een sprint worden.
26-07-2018 17:08
Tlj en gesink weer afgezeken
Saai weer gezien
En commentaar en de Nos

Mijn dag is weer compleet hahahaha

Iedere dag hetzelfde


Jammer kopgroep gaat het niet halen, zat er dik in vandaag. Ben benieuwd wat sagan doet straks
26-07-2018 17:13
bij Sagan gaat het Gasan
26-07-2018 17:15
@ Speedlne
Heb jij dan geen WF Tour bingo kaart ? Kun je lekker wegstrepen .
Vandaag mis ik nog geklaag over sky
26-07-2018 17:17
ben benieuwd naar dat colletje, iemand info?
26-07-2018 17:18
@Retro Lex Sky koerst laf vandaag
........
BINGO!!
26-07-2018 17:31
@Retro Lex
Dat was op pagina 2 al te vinden vandaag hoor! Wel op letten anders mis je je bingo!

Er was vandaag hoop dat een groep vluchters het ging halen maar ik vrees er toch voor.
26-07-2018 17:33
Dam Martin sluipt mee. Nu gaat Sky op kop rijden...
26-07-2018 17:34
Waarom rijdt Sky het dicht. Wat een mafklappers. Laat Bahrein rijden.
26-07-2018 17:36
Zucht Sky. Laat de rest lekker koersen en bemoei je er niet mee. Al vervelend genoeg dat ze de bergetappes zo controleren.
26-07-2018 17:37
Sky heeft vast een deal gesloten met de organisatie, als zij nu zorgen dat demare eindelijk zijn overwinninkje krijgt dan zullen ze extra letten op sunweb.
26-07-2018 17:41
@ Elvs. Dat kan natuurlijk niet. Stel je voor dat Dan Martin wegrijdt en een paar seconden pakt op Thomas.
26-07-2018 17:44
Welke Quick Stepper gaat het treintje van Demare oproken?
26-07-2018 17:49
Sagan: I fell on my ass. Sagan is dus a Bad Ass
26-07-2018 17:49
Wie horen we nu op Sporza door een krakende lijn?
26-07-2018 17:49
Oh toch Wuyts en De Cauwer. Ze klonken heel anders.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.