Tour 2018: Volg hier de overgangsetappe naar Pau
Voordat op vrijdag weer geklommen moet worden, wacht het Tourpeloton eerst nog een relatief vlakke overgangsrit. In de 171 kilometer tussen Trie-sur-Baïse en Pau zijn geen al te lastige hindernissen opgenomen. Wordt het een dag voor de sprinters, of blijven er aanvallers vooruit?

De start is om 13:55 en de aankomst wordt verwacht tussen 17:38 en 17:58. De NOS en Sporza beginnen om 14.10 uur met de live-uitzending. Eurosport is er vanaf 13.45 uur bij en zendt de hele koers van start tot finish uit. Bespreek hier het verloop van de etappe.
Links
Voorbeschouwing overgangsrit naar Pau (WielerFlits)
Website organisatie
Parcours etappe 16
Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS)
Meld je aan en speel onze Voorspelgame!
Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!
De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!
Dumoulin was ook niet in de laatste 5.
Mag ik vragen waarom je dan naar de NOS kijkt? Er zijn genoeg streams te vinden die uitzenden en op TV is er ook keus genoeg.
Altijd dat gezeur op de commentatoren terwijl er genoeg alternatieven voorhanden zijn.
Op de telefoon en tablet is de NOS de enige legale stream die er is in Nederland.
Dat is toch stayeren? Dumoulin kwam ook gewoon achter de auto terug namelijk..
radio dr bij aan doen? met tourartiest als bonus!
Als je bij KPN/UPC zit heb je een tv-kijk app waarmee je ook Sporza en Eurosport kan kijken. :)
Als ik toch al snobbistisch aan het doen ben over die klootviool van een Ducrot, laat ik dan maar niet ook beginnen over die achtelijke muziek op radio 1.. ;)
Overigens kijk ik zelf wielrennen op de app met het geluid uit.
Nee