Tour 2018: Volg hier de overgangsetappe naar Pau
Voordat op vrijdag weer geklommen moet worden, wacht het Tourpeloton eerst nog een relatief vlakke overgangsrit. In de 171 kilometer tussen Trie-sur-Baïse en Pau zijn geen al te lastige hindernissen opgenomen. Wordt het een dag voor de sprinters, of blijven er aanvallers vooruit?

De start is om 13:55 en de aankomst wordt verwacht tussen 17:38 en 17:58. De NOS en Sporza beginnen om 14.10 uur met de live-uitzending. Eurosport is er vanaf 13.45 uur bij en zendt de hele koers van start tot finish uit. Bespreek hier het verloop van de etappe.
Links
Voorbeschouwing overgangsrit naar Pau (WielerFlits)
Website organisatie
Parcours etappe 16
Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS)
Meld je aan en speel onze Voorspelgame!
Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!
De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!
idd. Ik was 20 jaar fan van langs de lijn totdat die Borst daar kwam zitten. Wat een ellende.
OT. Ik ben ook wel benieuwd naar de " ongeschreven regels" van de Jury mbt terugkomen tussen de auto's
In die zin is het commentaar van Dijkstra altijd wel nuttig, als je weet dat hij steevast precies het tegenovergestelde van de werkelijkheid voorspelt. Kopgroep gaat het halen=kopgroep wordt ingerekend etc.
Criminaliteit, hoe klein of groot dan ook, is de oplossing als je je ergens aan ergert?
Het is zeker super gezellig uit stappen gaan met jou in een drukke club of niet?
Stel je niet aan, moraalridder. Blijf lekker luisteren naar Ducrot en Dijkstra.
Ik betaal netjes mijn tv abonnement aan KPN, maar omdat Sporza buitenshuis niet beschikbaar is zet ik een Engelstalige stream op. En ja, deze is illegaal. Crimineel? Mwah dat mag jij vinden.
Als je niet eens de moeite kan nemen om te lezen wat een ander schrijft, dan hoef je ook niet zo hoog van de toren te blazen...
Ik vind het voornamelijk nogal hoerig dat @zjoske vindt dat men geen commentaar mag hebben op het commentaar omdat je best een illegale stream kan vinden..
@dikkechaap
Dat wist ik niet.. het verschil is een schadevergoeding tegenover een boete?
Goh, wat een fijn leven heb jij. :p
Nooit niks verkeerd doen, en ondertussen lopen schelden op alles en iedereen. :p
Ja, althans zo is het mij uitgelegd. Civiel vs strafrecht. Alleen bij bedrijfsmatige, grootschalige overtredingen kan je met jusititie te maken krijgen. Op donderdagmiddag een streampje kijken hoort daar niet bij vermoed ik ;)
Ik heb volgens mij helemaal geen oordeel over wat ik goed of fout vind qua downloaden enzo? Ik vind het alleen geen argument om geen commentaar te mogen hebben op het commentaar van de NOS...
@ Iedereen, op mijn werk werkt de Ziggo player niet waardoor ik tot een NPO stream gedwongen ben en daarom het geneuzel van Herbert en Maarten moet aanhoren.
Geluid gewoon uit zetten zou ik zeggen. Of alleen de laatste 5 km, de rest is toch niet zo boeiend vandaag!