Tour 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 6 juli 2015 om 12:55 Volg in Google

Tour 2015: Volg hier de derde etappe

Met Fabian Cancellara in het geel trekt de Tourkaravaan vandaag door België. De etappe is bijna 160 kilometer lang; Antwerpen is de startplaats, Huy de finishplaats. Onderweg zijn de eerste bergpunten van deze Tour de France te verkrijgen, en ook de aankomst is bergop, dus er valt – naast een rit en een gele trui – nog een prijs te winnen. De top-3 van het klassement staat binnen zes seconden van elkaar. Wie zegeviert op die dekselse Muur van Huy? En wie mag na vandaag de gele trui aantrekken? Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Om 13.10 uur vertrekken de renners uit de Belgische havenstad om in zuidoostelijke richting te rijden richting de Ardennen. Daar wordt op de Muur van Huy tussen 17.08 en 17.27 uur de finish verwacht.

De etappe zal in zijn geheel uitgezonden worden. De NOS (NPO1), Sporza en Eurosport zullen vanaf 13.05 uur erbij zijn. Het Belgische Sporza zal beginnen op Canvas, vanaf 13.30 uur is de koers te zien op één. Het Duitse ARD komt om 16.05 uur met livebeelden.

Links
Voorbeschouwing: Etappe 3

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (AD)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream vanaf 13.05 uur (NPO)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
698 Reacties
1 5 6 7 8 9 28
06-07-2015 15:52
Gevaarlijke wegen genoeg straks voor een 'Metz'-scenario mocht iedereen te nerveus worden.
06-07-2015 15:52
TLJ mag zo zoetjes aan wel eens wat meer naar voren gaan rijden. Kom aan jongens, niet weer dezelfde fout maken aub. Overigens echt een draak van een etappe tot nu toe dus, precies zoals zijn klassiekerbroer
06-07-2015 15:53
@ssj
hebben ze daar die mannen als Kruijswijk en Ten Dam niet voor?
06-07-2015 15:57
Ik snap de slapzakken bij TLJ niet. Je hebt een aantal goede renners. Waarom dan niet ff een treintje maken met Van Emden>Tankink>Martens>Kelderman>Gesink om van voren te komen.... Nu zit je 2e rang en daar ben je altijd de lul met valpartijen.
06-07-2015 15:58
Voeckler hoorde ik zondagochtend zeggen dat hij massaal werd uitgefloten vanwege dat verhaal met Hoogerland, daar klopt helemaal niks van... Er werdt net zo hard voor hem gejuicht als de andere! Alleen de NL'ers kregen 2x zo hard gejoel.
06-07-2015 15:58
Daar ligt weer een LTJ
06-07-2015 15:58
Dit bericht is verwijderd
06-07-2015 15:58
Dumoulin, en 2 LTJ's tegen de grond
06-07-2015 15:58
GROTE VALPARTIJ!!!
06-07-2015 15:59
Dat is ten Dam. Gesink zat aan de andere kant.
06-07-2015 15:59
Ten Dam heel hard
06-07-2015 15:59
En daar gaan we weer, eerste week tour, er komt niets bij in de buurt.
06-07-2015 15:59
Gvd volgens mij vielen kelderman en van emden
06-07-2015 15:59
Costa, Cancellara, Dumoulin, Trek, VAnsummere, Caruso, Orica 2x en Lotto?
06-07-2015 16:00
Volgens mij lag Gesink daarbij...
06-07-2015 16:00
Wat doet die Fabian daar. Hoezo slechte positie. Dan roep je het toch over jezelf af!

.......
06-07-2015 16:00
1 TLJ duikelde de berm in, twee TLJ betrokken bij de val op de weg waarvan er 1 de renners niet meer kon ontwijken en er vol in reed.
06-07-2015 16:00
Nou ik heb wel wat boe-geroep gehoord Daan°
06-07-2015 16:00
Matthias Frank, Dumoulin, Cancellara, Impey, Gerrans... Allemaal tegen de grond
06-07-2015 16:00
[quote]Zware val
Er is nog niet veel gevallen deze Tour, maar deze keer is het een ferme smak. Onder meer gele trui Cancellara ligt erbij, net als wereldkampioen Kwiatkowski. Een slagveld.[/quote]
06-07-2015 16:00
Ah gadverdamme die fdj renner
06-07-2015 16:00
Waar haalt iedereen de afkorting LTJ vandaan (het is TeamLottoJumbo), vind het zo irritant lezen. Bedoel je LTD of TLJ? Anders gewoon geen afkortingen gebruiken.
06-07-2015 16:00
Het ziet er niet echt goed uit bij fabian
06-07-2015 16:00
Pff... FDJ man ligt er lelijk bij.
06-07-2015 16:00
@namredlek je ziet het ze vallen gewoon ook vooraan, bah bah

Minimaal 2 LTJ's bah bah
1 5 6 7 8 9 28

Om te reageren moet je ingelogd zijn.