Tour 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 6 juli 2015 om 12:55 Volg in Google

Tour 2015: Volg hier de derde etappe

Met Fabian Cancellara in het geel trekt de Tourkaravaan vandaag door België. De etappe is bijna 160 kilometer lang; Antwerpen is de startplaats, Huy de finishplaats. Onderweg zijn de eerste bergpunten van deze Tour de France te verkrijgen, en ook de aankomst is bergop, dus er valt – naast een rit en een gele trui – nog een prijs te winnen. De top-3 van het klassement staat binnen zes seconden van elkaar. Wie zegeviert op die dekselse Muur van Huy? En wie mag na vandaag de gele trui aantrekken? Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Om 13.10 uur vertrekken de renners uit de Belgische havenstad om in zuidoostelijke richting te rijden richting de Ardennen. Daar wordt op de Muur van Huy tussen 17.08 en 17.27 uur de finish verwacht.

De etappe zal in zijn geheel uitgezonden worden. De NOS (NPO1), Sporza en Eurosport zullen vanaf 13.05 uur erbij zijn. Het Belgische Sporza zal beginnen op Canvas, vanaf 13.30 uur is de koers te zien op één. Het Duitse ARD komt om 16.05 uur met livebeelden.

Links
Voorbeschouwing: Etappe 3

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (AD)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream vanaf 13.05 uur (NPO)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
698 Reacties
06-07-2015 17:09
@arviidd
Ik vind teksten als 'mond houden' en mensen idioot noemen nou niet echt een toegevoegde waarde.
06-07-2015 17:09
Hoe ver nog?? Ben nog half uur onderweg naar huis. Hopelijk kan ik het einde zien.
06-07-2015 17:09
@Cunego, 10 jaar geleden was de wereld sowieso mooier want toen zat jij nog in je vaders dop.
06-07-2015 17:10
chaba dan ben je te laat vrees ik
06-07-2015 17:10
@Chaba.
Nog veertien kilometer. Zal er dus om spannen.
06-07-2015 17:10
nog 14km
06-07-2015 17:10
nibali reedt een keer de verkeerde kant van de rotonde op en hij is nu schijnbaar meteen gevallen... froome en contador zijn ook geen geweldige stuurmannen voordat je die erbij haalt, gelukkig alleen niet zo rampzalig als sommige anderen
06-07-2015 17:10
Ai ai. Fabian trui kwijt en morgen kansloos. Denk dat hij uit de tour zal stappen.
06-07-2015 17:11
Martin de gele trui.
06-07-2015 17:11
wel gunstig voor vanmarcke maar zo wil je dat liever niet
06-07-2015 17:11
Zat ten dam nog in groepje cancellara? Zou een beetje positief zijn
06-07-2015 17:12
maar goed finale gaat beginnen, kom op Valverde!!
06-07-2015 17:13
Ze gaan nu richting de Cherave.
06-07-2015 17:13
Wie is de TLJ tussen Gesink en Kruijswijk? Martens?
06-07-2015 17:13
@Daan
Hij moet de Muur dan nog wel aardig snel oprijden...
06-07-2015 17:13
Dank U allen. Dat wordt wielerflits sluiten en hopen dat ik wat terug kan vinden zonder de uitslag te horen als ik thuiskom. :x
06-07-2015 17:14
Waar zit Ten Dam inderdaad? Volgens mij nog achter het groepje van Cancellara.
06-07-2015 17:14
@TeamNL, ik noem niemand idioot hea. Dat zeiden een paar mensen over mr. KELDERMAN.
06-07-2015 17:14
Edet ook gevallen dus.
06-07-2015 17:16
Eindelijk Martin in beeld, wordt nog een boeiende strijd als Purito zijn knie in orde is. Valverde misschien net ook al een klein jasje uit gedaan.
06-07-2015 17:16
Volgens mij Tankink ook in 1e groep
06-07-2015 17:16
Nounou, het is me het dagje wel, 1 uurtje geleden waren ze nog gezellig aan het picknicken.
06-07-2015 17:17
Ai... Bertje zag er niet goed uit...
06-07-2015 17:17
Martin alsnog het geel door de val van Tom en Fabian.
06-07-2015 17:18
Hup Mollema!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.