Tour 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 6 juli 2015 om 12:55 Volg in Google

Tour 2015: Volg hier de derde etappe

Met Fabian Cancellara in het geel trekt de Tourkaravaan vandaag door België. De etappe is bijna 160 kilometer lang; Antwerpen is de startplaats, Huy de finishplaats. Onderweg zijn de eerste bergpunten van deze Tour de France te verkrijgen, en ook de aankomst is bergop, dus er valt – naast een rit en een gele trui – nog een prijs te winnen. De top-3 van het klassement staat binnen zes seconden van elkaar. Wie zegeviert op die dekselse Muur van Huy? En wie mag na vandaag de gele trui aantrekken? Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Om 13.10 uur vertrekken de renners uit de Belgische havenstad om in zuidoostelijke richting te rijden richting de Ardennen. Daar wordt op de Muur van Huy tussen 17.08 en 17.27 uur de finish verwacht.

De etappe zal in zijn geheel uitgezonden worden. De NOS (NPO1), Sporza en Eurosport zullen vanaf 13.05 uur erbij zijn. Het Belgische Sporza zal beginnen op Canvas, vanaf 13.30 uur is de koers te zien op één. Het Duitse ARD komt om 16.05 uur met livebeelden.

Links
Voorbeschouwing: Etappe 3

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (AD)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream vanaf 13.05 uur (NPO)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
698 Reacties
06-07-2015 16:23
Costa lag er bij inderdaad.

@cunegoboy
Ga je schamen.
@leor
Zonder ambulances geen koers, duidelijk lijkt me.
06-07-2015 16:23
Wat deed sky inderdaad?
06-07-2015 16:23
[i]edit redactie: iets meer respect voor mede-leden aub[/i]
06-07-2015 16:23
Vanmarcke stond met die neutralisatie ongeschonden vooraan, dus lijkt me niet dat hij gevallen is.
06-07-2015 16:23
@leor16
Zoals eerder gemeld, mocht de koers niet door omdat alle beschikbare ambulances bij de valpartij waren. Dat lijkt me een hele verstandige reden. Zeker in zo'n nerveuze koers, grote kans dat er weer gevallen wordt. Je moet er niet aan denken dat een renner dat geen medische hulp kan ontvangen.
06-07-2015 16:23
Lefevre heeft het niet zo op Obama, aan zijn tweet te zien. Wat een dramareactie weer van die man.
06-07-2015 16:23
Hulde voor de organisatie, neutralisatie is bij zo'n valpartij de goede keuze! Lossen is iets anders dan met 50 man tegen de vlakte gaan aan 70 per uur.

En ik kom er nog niet over uit wat Sky deed, vindt Froome echt dit het moment om revanche te nemen voor iets?!
06-07-2015 16:23
Het ziet er naar uit dat Kelderman vandaag geen moeite meer gaat doen. Anders zou je toch wel proberen iets op te schuiven.
06-07-2015 16:24
leor16
Lekkere reactie man, je hebt goed op zitten letten op tv/internet/deze topic
06-07-2015 16:24
Vansummeren en Matthews zullen morgen niet starten, denk ik.
06-07-2015 16:24
Vanmarcke zit op de voorste rij, was het dus ook niet!
06-07-2015 16:24
Het was sowieso jos van emden
06-07-2015 16:24
@cunegofanboy
Ga maar weer fifa spelen joh
06-07-2015 16:24
@LL: er werd geneutraliseerd en toen dat werd opgeheven, gingen die meteen vol aan. Meteen daarna de neutralisatie zoals die tot enkele minuten geleden was.
06-07-2015 16:24
2 Renners van TLJ erbij volgen hun twitter. Ten Dam en nog 1.
Gister al door dat k*t weer en nu door deze val heel de Tour alweer na 3 dagen op zijn kop.
06-07-2015 16:24
Leezer?
06-07-2015 16:24
Ten Dam zit niet helemaal lekker op zijn fiets, hopen dat hij het einde van de etappe haalt. En nog maar even niet denken aan de etappe van morgen. Dat geldt vermoedelijk voor de helft van het peloton. Kelderman blijft ook achterin rijden, schijnbaar ook een kwestie van niet beter kunnen.
06-07-2015 16:25
Domme neutralisatie. Hoe zorg je voor extra valpartijen in t waalse pijl? Door ze nog frisser te laten zijn..
06-07-2015 16:25
[i]edit redactie: tot ziens[/i]
06-07-2015 16:25
Leor16, ga jij je mond is spoelen.
06-07-2015 16:25
Kelderman was het die er weer bij was!
06-07-2015 16:25
Neutralisatie omwille van het missen van ziekenwagens. Logisch toch? Wat zeuren al die idioten. Veiligheid boven alles.
06-07-2015 16:25
[quote]En die actie van team Sky zal ik mijn leven niet vergeten…[/quote]
Komt goed, we hebben Karma nog.
06-07-2015 16:25
Ten Dam heeft wel een schaafplek aan zijn rechterzijde, zou toch die eerste LTJ renner kunnen zijn geweest
06-07-2015 16:25
Kelderman plekken op zijn shirt.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.