Tour 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 6 juli 2015 om 12:55 Volg in Google

Tour 2015: Volg hier de derde etappe

Met Fabian Cancellara in het geel trekt de Tourkaravaan vandaag door België. De etappe is bijna 160 kilometer lang; Antwerpen is de startplaats, Huy de finishplaats. Onderweg zijn de eerste bergpunten van deze Tour de France te verkrijgen, en ook de aankomst is bergop, dus er valt – naast een rit en een gele trui – nog een prijs te winnen. De top-3 van het klassement staat binnen zes seconden van elkaar. Wie zegeviert op die dekselse Muur van Huy? En wie mag na vandaag de gele trui aantrekken? Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Om 13.10 uur vertrekken de renners uit de Belgische havenstad om in zuidoostelijke richting te rijden richting de Ardennen. Daar wordt op de Muur van Huy tussen 17.08 en 17.27 uur de finish verwacht.

De etappe zal in zijn geheel uitgezonden worden. De NOS (NPO1), Sporza en Eurosport zullen vanaf 13.05 uur erbij zijn. Het Belgische Sporza zal beginnen op Canvas, vanaf 13.30 uur is de koers te zien op één. Het Duitse ARD komt om 16.05 uur met livebeelden.

Links
Voorbeschouwing: Etappe 3

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (AD)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream vanaf 13.05 uur (NPO)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
698 Reacties
1 8 9 10 11 12 28
06-07-2015 16:06
De tour wacht niet meer op niemand?
06-07-2015 16:06
Het zit deze Tour onze Nederlanders niet mee..
06-07-2015 16:06
tom dumoulin zou eruit zijn hoop van niet
06-07-2015 16:06
waaatttttt!!!!!!

WAT GEBEURT ER??? Valpartij, zo erg dat er neutralisatie is en Dumoulin is uit koers?!

Iemand heel beknopt even een update?!
06-07-2015 16:06
sky doet dit natuurlijk omdat vorig jaar ook iedereen door reedt toen froome viel, belkin reed ook door toen valverde, wat mij betreft rijden ze voortaan gewoon altijd door
06-07-2015 16:06
Beetje koersvervalsing dit. Valpartijen zijn valpartijen, of je nu een gele trui hebt of niet.
06-07-2015 16:06
Vreselijke val, zonde van Dumoulin
Hulde aan de koersdirectie voor dit besluit, onsprotief van sky
06-07-2015 16:06
En nu helemaal plat. Je gaat toch niet langs een koers auto vol doortrekken. Levensgevaarlijk.

Gerrans en Bonnet ook eruit.
06-07-2015 16:06
Gerrans ook out
06-07-2015 16:06
Dit is bizar. Maar zooo zuur voor Tom
06-07-2015 16:06
Die Cancellara heeft wel heel veel macht bij de ASO.
06-07-2015 16:06
wat een stakkers daar bij SKy
06-07-2015 16:06
Dit vind ik nu bealchelijk!
06-07-2015 16:07
Waar slaat dit dan in godsnaam op?
06-07-2015 16:07
Wat een belachelijk besluit ik kan hier echt niet over uit. Wat nou als Nibali morgen valt? Dan weer niet? Wat een willekeur. Foi Foi Foi en dat allemaal voor Cancellara
06-07-2015 16:07
Jemig, kunnen ze in België dan echt geen koers organiseren? Maar goed dat we morgen Frankrijk induiken.
06-07-2015 16:07
Het moet wel ernstig zijn bij Dumoulin als er zo snel bekend wordt gemaakt dat hij opgeeft.

Pff! Wat balen zeg! Dumoulin, Bonnet en Gerrans eruit en ten dam!
06-07-2015 16:07
Gerrans.. Blijft er maar bij liggen.. Zonde
06-07-2015 16:07
@cunego en albertooo
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar dit was echt een hele grote massale valpartij!!

Ten Dam eruit..
06-07-2015 16:07
Ten Dam en Dumoulin ongelofelijk....
06-07-2015 16:07
Gerrans en Ten Dam ook weg
06-07-2015 16:07
Ten Dam er ook uit wtf*&$&#
06-07-2015 16:07
Ten dam uit koers pffff
06-07-2015 16:07
Dumoulin, Gerrans en Ten Dam abandon...
06-07-2015 16:07
Ten Dam OUT!!!
1 8 9 10 11 12 28

Om te reageren moet je ingelogd zijn.