Giro 2017: Volg hier de vijftiende etappe
zondag 21 mei 2017 om 12:00 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de vijftiende etappe

De finale van de Ronde van Lombardije en tegelijkertijd een eerbetoon aan Felice Gimondi, dat is de vijftiende etappe van de Giro d’Italia kort samengevat. De kans is groot dat vluchters voor de dagzege mogen strijden. Wordt bij de favorieten nog een gooi gedaan naar tijdwinst op Tom Dumoulin? Volg het hier op WielerFlits.

In de laatste vijftig kilometer liggen drie beklimmingen, waarvan op twee een categorie is geplakt. Zo zag het einde van de meest recente Ronde van Lombardije er ook uit. Om 12.15 uur begint de etappe in Valdengo. De eerste 150 kilometer zijn nagenoeg vlak, maar daarna begint dus het lastige gedeelte. Na 199 kilometer is de finish getrokken in Bergamo, waar de renners tussen 17.00 en 17.30 uur aankomen.

Eurosport begint pas om 15.00 uur op het hoofdkanaal, omdat daarvoor MotoGP uitgezonden wordt. Vanaf 13.00 uur is de koers wel live te volgen via de Eurosport Player.

Links:
Giro 2017: Voorbeschouwing etappe 15 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 15

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
236 Reacties
1 3 4 5 6 7 10
21-05-2017 15:10
Gast echt waar, 2 minuten koers, weer reclame!!!!!
21-05-2017 15:10
Prepare for battle!
21-05-2017 15:11
Eurosport staat voor mij symbool voor oppervlakkigheid en kapitalisme. Geen enkele echte liefde voor de sport. Live sport wordt constant onderbroken voor onzinnige tussendoortjes. Als je een etappe opneemt blijken ze keer op keer te kort gepland te hebben waardoor ik het einde moet missen. En ze komen er vandaag pas op 55km voor t einde in om binnen 2 minuten naar de kont van een chick uit Tel Aviv te gaan.
21-05-2017 15:12
Elke dag gezeik op eurosport gaat het niet veranderen hoor..
21-05-2017 15:13
Wauw! nog maar 55 sec. Gaat hard daar.
21-05-2017 15:13
@guushovd Ook voor jou.. Eurosport moet ergens van leven. Ze doen nu reclame zodat ze in de komende 50km zo weinig mogelijk reclame hebben. Er wordt dus REKENING gehouden met de kijker. En wat is er mis met de kont van die prachtige vrouw?
21-05-2017 15:14
Gasten, kap toch eens met dat zeiken op Eurosport! We hebben de héle dag beelden, en ze maken er wat leuks van met de stukjes van Flecha. Ze proberen in ieder geval wat nieuws.

Bovendien doen ze op de Engelse Eurosport er alles aan om het extra interessant te maken. Het commentaar is van hoog niveau, er zit heel veel enthousiasme in, en er komen steeds anderen langs om stukjes co-commentaar te geven, prachtig!

Dat zeiken hier de hele tijd... man, geniet toch gewoon van deze schitterende etappe stelletje oude wijven.
21-05-2017 15:21
[quote]En ze komen er vandaag pas op 55km voor t einde in om binnen 2 minuten naar de kont van een chick uit Tel Aviv te gaan[/quote]

Je zegt het alsof je het een probleem vind.
21-05-2017 15:21
Eens met Lyndalid. Vermoeiend dat gezeur...
21-05-2017 15:22
Die reclames zijn storend uiteraard. Maar zonder die blokken hadden ze de Giro niet eens kunnen voorzien van live verslag.
21-05-2017 15:22
Is het jullie weleens opgevallen dat 80% van de onderbrekingen van Eurosport helemaal geen reclame is, maar reclame voor zichzelf. En ik hoef helemaal niet positief te zijn over een partij die het alleenrecht koopt ten koste van het geweldige Sporza. En ten slotte, ja klagen helpt wel. Gewoon alles accepteren helpt in ieder geval niet.
21-05-2017 15:23
Lyndalid +1
Wie vind die reclames nou leuk, maar Eurosport zend wel zo'n beetje elke er toe doende koers uit. Doet geen enkele zender ze na. En dat in een stuk of vijf talen tegelijk. Kun je kiezen :-)
21-05-2017 15:23
Oude wijven zijn ook degene die overal op reageren :-)
21-05-2017 15:23
Battalion apart... Inhouden en hopen op overleven in het peloton?
21-05-2017 15:26
Op de Rai blijft de koers in beeld bij sporadisch reclame en laten ze buiten het fietsen veel andere kenners aan het woord, daarnaast is Alexandra een verademing na de koers met haar staccato in ook vloeiend Frans en Engels.
Kan zowel Es als Sporza een puntje aan zuigen.
21-05-2017 15:26
Als de argumenten pro Eurosport de stukjes van Flecha zijn en het feit dat we tenminste beelden hebben, dan weet je hoe slecht het gesteld is met de uitzendingen van Eurosport.
21-05-2017 15:26
Eurosport zendt echt rukkwaliteit uit. Zoals, ik zei hopen dat ze failliet gaan.
21-05-2017 15:27
@Guushovd, wel een mooie kont ;-)
21-05-2017 15:28
Haha ik vind het gewoon mooi hoe verwend je bent als je gaat (nee, [i]blijft[/i]) klagen over het kunnen zien van zo'n beetje elke etappe in elke wielerkoers ter wereld. Oh mijn god, what evil!
21-05-2017 15:29
Dooie mus gebaard door Battaglin
21-05-2017 15:29
WTF wat heeft Orico gedaan? Helemaal weg van kop
21-05-2017 15:29
Zal je weer zien. TLJ renner terug en het peloton valt weer stil lol.
21-05-2017 15:31
Ik vraag me af wanneer Yates Verona op gaat gebruiken, want ze zullen toch niet voor niets hebben gereden daarnet?
21-05-2017 15:31
@telecaster
Heb al 4 keer bijna een reisje naar Tel Aviv geboekt ;)
21-05-2017 15:32
Lekker moment weer voor reclame!
1 3 4 5 6 7 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.