Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:28
[i]edit redactie: niet nodig[/i]
26-05-2017 14:28
Wat een schandelijke vertoning vandaag! Nog nooit eerder voorgekomen denk ik? Diep triest!
26-05-2017 14:28
[i]edit redactie: laat dergelijke bijdragen achterwege[/i]
26-05-2017 14:28
Hartverzakking weer overleefd. Mooie tactiek van Tom om ervoor te zorgen dat niemand meer een mannetje over heeft.
26-05-2017 14:28
Tom moet gewoon applaudiserend langs nibali en Quintana fietsen
26-05-2017 14:28
En we lopen zo vaak te zeiken hier op Quickstep, maar ze hadden 2 mannen bij Jungels die ze hadden kunnen laten meedraaien met Yates op achterstand. Deden ze niet.
26-05-2017 14:28
Wij zijn er nog niet, Dumoulin oogt niet geweldig vandaag. Hopelijk valt het stil en kan hij bijkomen.
26-05-2017 14:28
Nu moeten de 3 Nederlanders samenwerken.
26-05-2017 14:28
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff
26-05-2017 14:29
nu nog goed vooraan zitten in de afdaling, anders mogen ze weer opnieuw beginnen.
26-05-2017 14:29
En nu 90km verder zonder knechten....
26-05-2017 14:29
Kruijswijk aanvallen aub en mollema en Yates ook!
26-05-2017 14:29
Lijkt of yates,mollema en kruijswijk ook boos zijn op nairo en nibali en nu als meesterknecht voor tom gaan werken
26-05-2017 14:29
Wat mag dumoulin vd broeck clement en yates bedanken zeg
26-05-2017 14:30
Wat zou het heerlijk zijn als Quintana en/of Nibali plat rijden. Als Dumoulin dan echt een grote wil worden moet hij wel op ze wachten en aantonen dat hij wel klasse heeft.
26-05-2017 14:30
Ik heb nu ook iets meer begrip voor Van Garderen zijn gezeur bij die ploegentijdrit in Catalonië.
26-05-2017 14:30
@sephiroth

Er zat maar 1 man mee van ag2r in de groep van Nibali en Quintana.
26-05-2017 14:30
Kan nu helaas niet even kijken; is de kopgroep met Rolland/Costa etc nog vooruit of zijn die opgeslokt?
26-05-2017 14:30
Samus waar lees je dat dan ?
26-05-2017 14:30
Samus_Aran

er zit een verschil tussen weinig respect en ongeschreven regels overtreden.
26-05-2017 14:30
Sanchez kan Nibali gaan helpen
26-05-2017 14:31
Quitana haalt eten. RIJDEN!!!!!
26-05-2017 14:31
Hoe laf kun je zijn als nibali en quintana. Aanvallen tijdens een plaspauzevan TD. Nu vallen ze def. Van hun voetstuk, zorg dat je andere mannen naast je op hetpodium inmilaan tom. aub
26-05-2017 14:31
Het blijft een schande. Sommige rijders mogen blijkbaar niet winnen, is alles geoorloofd, eigenlijk precies wat Tejay al zei.
26-05-2017 14:31
Bloemetje voor Yates

Om te reageren moet je ingelogd zijn.