Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:21
[i]edit redactie: niet anti-supporteren[/i]
26-05-2017 14:22
Oh had ik niet moeten zeggen, JvdB eraf.
26-05-2017 14:22
Nibali & Quintana & fans shame on you!
LTJ HULDE
26-05-2017 14:22
eindelijk bauke hehehe...
26-05-2017 14:22
Maak ze af Froome. Pls. Never gaat die quintana de tour winnen
26-05-2017 14:22
Mollema en Kruijswijk vol mee op kop, voila NL helpt elkaar
26-05-2017 14:22
Dumoulin lijkt ook een mindere dag te kennen.
26-05-2017 14:22
In ieder geval werken de Nederlanders samen. Het is iets wat Tom graag wilde. Iets positiefs er uit pakken.
26-05-2017 14:23
Dan toch nog stoppen op een hoogtepunt voor JVDB? ;-)
26-05-2017 14:23
Rij het aub dicht en win die giro Tom! En ook chapeau naar Kruijswijk en Mollema en Jurgen. Knallen jongens.

Ben echt furieus!
26-05-2017 14:23
Ik kan het zelf even niet goed volgen zonder beelden, maar is er een groot probleem? gat van 30 seconden is wel te doen toch? of is de 1e groep zo groot?
26-05-2017 14:23
Steeds als ze er bijna zijn, lijkt het gat weer groter te worden. Kom op!
26-05-2017 14:23
Als het gat dicht gaat geeft het de eventuele giro-zege van Dumoulin wel meer glans
26-05-2017 14:24
Yates !!!!!
26-05-2017 14:24
hahahahahahaha. Lafbekken, niet gewerkt he.
26-05-2017 14:24
11 sec
26-05-2017 14:24
Ze zijn terug!
26-05-2017 14:24
yessss!!!
26-05-2017 14:24
YES!!
26-05-2017 14:24
Gerechtigheid.
26-05-2017 14:25
Ik ga Yates bij onze koning voordragen voor een lintje!!
26-05-2017 14:25
Pak ze Tom, pak ze
26-05-2017 14:25
YATES IS EEN GOD
26-05-2017 14:25
Ze zijn terug!
26-05-2017 14:25
Respect Yates, ik ben een Yates fan vanaf nu!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.