Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:25
Ze zijn er!!!!!!
26-05-2017 14:25
Bedankt Yates, Mollema en kruissie!
26-05-2017 14:25
Ik had sowieso een zwak voor de broertjes Yates maar dat heb ik nu al helemaal!
26-05-2017 14:25
DE AANSLUITING!!!!

EN NU DE WRAAK> ONEINDIG WRAAK!!!!!!!
26-05-2017 14:25
Wat een zielige renners die quintana en nibali. en pinot ook. Karma is er nog. Ze zijn terug.
26-05-2017 14:25
Yates maakt zich hier populair. :D
26-05-2017 14:25
Gun Yates ook wel een podium plek ;)
26-05-2017 14:25
Dumoulin, ga ernaast rijden en ze in hun gezicht uitlachen.
26-05-2017 14:25
Zit op werk in spanning mee te lezen naar jullie commentaren. Is zo spannender dan de koers zelf volgen. Wtf
26-05-2017 14:26
Laten we hopen dat Nibali gelijk krijgt met de uitspraak die hij gisteren deed:
"Er is zoiets als karma", reageerde Nibali bij de RAI."
26-05-2017 14:26
Dumoulin zelf geen meter op kop gereden maar wel gisteren klagen dat Nibali en Quintana niet overnemen..
26-05-2017 14:26
Leuk man zo'n aanval tijdens de plaspauze, spettacolo ! Dumoulin zal wel koken maar moet nu nog 88 km elke sec opletten
26-05-2017 14:26
YATESSSSS
26-05-2017 14:26
'De haai' veranderen in 'de snake'?
26-05-2017 14:26
Niet reageren met mond...
Maar met de benen, laat zien dat je erboven staat!

Haha goed gedaan heren!
26-05-2017 14:26
@Lathum

Eerlijk gezegd neem ik Pinot niks kwalijk. Hij reed de eerste paar km niet mee.
26-05-2017 14:26
Yates, mollema en vdb bedankt voor het reden van de koers. Grootste lafbekken ooit die van Movistar
26-05-2017 14:27
Kom net terug van stukje fietsen maar hier was ik al bang voor dat ze dat zouden proberen. Gat moet dicht aub.
26-05-2017 14:27
Ha, ze zijn weer terug. Maar ik vind dit wel echt een laffe streek. Quintana en Nibali hebben helemaal geen enkele keer tijd gewonnen op Tom omdat ze sterker waren. Alleen doordat Dumoulin tot 2 keer toe een sanitaire stop moest maken.
26-05-2017 14:27
Ik was een fan van Nibali en Quintana maar dat is nu helemaal weg.
26-05-2017 14:27
Koers kan opnieuw beginnen. Dumoulin, Quintana en Nibali waarschijnlijk zelf niet al te veel werk hoeven verrichten (kan de koers niet zien dus niet helemaal helder). Vrees wel voor Mollema en Kruijswijk die al wel inspanningen hebben geleverd.
26-05-2017 14:27
Wat hoop ik dat Dumoulin de etappe gaat winnen zeg
26-05-2017 14:27
FDJ en katusha trouwens ook wel in mijn achting gedaalt nadat ze gisteren kadootjes kregen.. rij dan iig niet mee op kop.

Edit: Ag2r verwijderd na correctie aangezien ze maar 1 man hadden
26-05-2017 14:28
En we zijn weer compleet. Als een in tweeën gesplitste regenworm die weer één geheel wordt.
26-05-2017 14:28
En nu samenwerken met kruis mol Yates

Om te reageren moet je ingelogd zijn.