Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:37
@ Koffiemolen, dan blijft alsnog de vraag of Dumoulin van achteren zat in verband met de plaspauze of vanwege een andere reden (en als Dumoulin inderdaad achteraan zat vanwege een plaspauze dan is de vraag of Quintanta en Nibali dat wisten).
26-05-2017 14:37
Als je ziet wat een luxe wij in het rondewerk hebben, zou het mooi zijn als ze weer landenteams gaan invoeren.
26-05-2017 14:37
@Samus

Ze sloten net aan na een plaspauze, want ook Mollema en Yates zaten rond hem.
26-05-2017 14:37
Goed plan @ Pietertje2
26-05-2017 14:37
@lombarda

Vergeet Yates niet, mocht tom gewoon de giro winnen en yates rijdt deze zomer in frankrijk mogen de Nederlandse fans daar hem best wel een geschenk geven, Maar TLJ was ook inderdaad heel erg belangrijk met nadruk op Clement en JVDB
26-05-2017 14:38
@Samus: Tegen wie heb jij het? Last van stemmen in je hoofd? Je reageert op dingen die hier niet zijn.

Je ziet Spoken!
26-05-2017 14:39
Jammer dat Tankink afstapte. Als hij er nu nog bij had gezeten, lagen Nibali en Quintana nu te janken in de berm.
26-05-2017 14:39
Jongens, jongens... Zullen we even reageren nadat we de commentaren na de finish gehoord hebben. Tot nu toe spreken de berichten over de achterstand van Tom elkaar tegen (plassen of slecht gepositioneerd), hoe het werkelijk zat horen we wel na afloop.
26-05-2017 14:39
Nu even rustige fase hoop ik ?
Iemand al een Nederlandse Yates fanclub opgericht ? Ik ben vanaf nu fan!!
26-05-2017 14:39
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 14:40
Reputatie van Movistar en Baghrein ook meteen naar de klote nu. Dit is echt niet alleen hier omdat wij Nederlanders zijn.

Hier gaan we nog wel wat over horen en dit zou ze nog wel even achtervolgen in de komende wedstrijden.
26-05-2017 14:40
Ik zie dat die belachelijke reactie gelukkig al is verwijderd, uitstekend.
26-05-2017 14:40
Pffff, wat laten sommigen zich kennen hier zeg. En wat nou als het niet tijdens de plaspauze is gebeurd ?
26-05-2017 14:40
[i]edit redactie: dergelijke bijdragen mag je achterwege laten[/i]
26-05-2017 14:40
[i]edit redactie: ontopic svp[/i]
26-05-2017 14:41
@krypton

Ik heb hier al meerdere keren gelezen dat iemand hoopt dat Nibali valt, ga gerust zelf terug kijken (tenzij de mods het al verwijderd hebben).

Als je hoopt dat iemand valt in een afdaling ben je zielig. Vergeten wat er met Wouter Weylandt is gebeurt? Laag niveau hier.
26-05-2017 14:41
@Tutu888: Het is allang bevestigd!
26-05-2017 14:41
Ik had Nibali altijd hoog zitten, maar daar is nu niks meer van over
26-05-2017 14:41
[i]edit redactie: ontopic svp[/i]
26-05-2017 14:42
@Tutu888
Volgens mij heeft alleen Nibali nog Pellizotti en Quintana en Dumoulin niemand.
26-05-2017 14:42
[quote] klootje kriekeljon - 26 mei 2017 om 14:39
LL, ik moet het volledig met je eens zijn. [/quote]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
26-05-2017 14:42
Comercial break.....mooi moment voor plaspauze
26-05-2017 14:42
http://tiz-cycling.racing/livestream/

Een van de beste streams die er altijd is op internet, voor de geintresseerden.
Zag nml dat een aantal van jullie naar youtube streams keken met een uitermate zwakke kwaliteit.
26-05-2017 14:42
Alles wat Nibali gisteren zei is m.i. bedoeld als rechtvaardiging vooraf voor deze laffe actie. De heren zien dat ze het sportief niet gaan redden en dus moet het maar zo. Ik vrees nu alleen dat ze nog wel ranzigere dingen gaan uithalen om Tom te vellen.
26-05-2017 14:42
de haai van Messina en de slang van de Andes

Om te reageren moet je ingelogd zijn.