Laatste reacties
-
Het lijkt me wel wat veel van het goede voor zo'n jonge renner. Natuurlijk hoeft hij niet elke dag volle bak te rijden, maar toch. Bovendien kun je je afvragen hoeveel zo'n klimknecht nou echt kan betekenen voor Vingegaard. Als Pogacar eraan begint, is het toch ieder voor zich.
-
Veel te zuidelijk georiënteerde tour waarmee hittebestendigheid een sleutelrol spelen gaat. Gelukkig zijn zowel Pogacar als Vingegaard hier bedreven in.
-
Ik zou er eigenlijk best voorstander van zijn als alle andere ploegen zich bij de eerste de beste aanval van Pogacar demonstratief buiten tijd laten rijden. Gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar een man mag dromen.
-
Nee uw mag GEEN persoonlijke voorkeur hebben. Uw bent tegen de team van Pogacar om bepaalde redenen en die ga ik niet opnoemen.
-
Wat een domper man. Als renner die nog op z'n absolute doorbraak wacht kun je je anderhalf jaar herstel gewoon bijna niet permitteren. Dat maakt de situatie waarschijnlijk alleen maar stressvoller voor Krijnse, wat herstel waarschijnlijk niet bevorderd.
-
Tulett selecteren, niet Piganzoli over de kling jagen met 2 rondes achtereen. Of ze moeten data hebben dat het juist wél moet, dan moet het natuurlijk weer wél.
-
Dank voor de uitgebreide beschrijvingen! Parcours op maat van Pogi, met veel zwaardere etappes en bergetappes van het type: ‘wachten op de laatste klim’. Nergens de mogelijkheid om op de een na laatste klim al een echte selectie te maken en door te knallen naar de slotklim. Toch heb ik er zin in.
-
Als Visma de tour al als verloren zaak moeten zien, dan kunnen we net zo goed niet meer rijden en m gewoon overslaan. Wat moeten die andere ploegem dan wel niet? Waarom zou Evenepoel of wie dan ook moeten starten. Ook maar thuis blijven? Het is niet zo dat een podium in de tour geen prijs is als winnen niet lukt toch?
-
100% eens. Visma heeft na het stoppen van Yates er bewust voor gekozen om het verlies dit seizoen te nemen door niet halsoverkop vervanging te halen. Wat gezien de doorbraak van Piganzoli in de Giro en het mogelijk aantrekken van Hindley goed uitpakt. Dan moet je niet nu alsnog paniekerig gaan doen door Piganzoli selecteren en daarmee het risico lopen hem op te branden.
-
Heel fijn deze voorbeschouwing, maar helaas totaal onleesbaar door die etappes die een groot deel van het scherm in beslag nemen. Zou hier een alternatief voor gevonden kunnen worden, want zo blijf je scrollen.