Wielerwereld reageert op aanstaand pensioen Tom Dumoulin

vrijdag 3 juni 2022 om 15:40
Wielerwereld reageert op aanstaand pensioen Tom Dumoulin

foto: Cor Vos

Overzicht

Tom Dumoulin heeft met de aankondiging dat hij aan het eind van het seizoen een punt zet achter zijn professionele wielercarrière, veel losgemaakt. Op social media regent het uit de wielerwereld en daarbuiten bedankjes voor de mooie momenten op de fiets en daarbuiten waarvoor de winnaar van de Giro d’Italia 2017 heeft gezorgd.

Dit artikel delen:

13 Reacties

Baronchelli 3 juni 2022 om 16:09

Niks aan toe te voegen.
Zou leuk als hij nog één keertje wereldkampioen tijdrijden zou worden.

Het Jachtluipaard van Numansdorp 3 juni 2022 om 16:09

Tom is niet dood heh, hij stopt enkel met fietsen.
Dit artikel is wat mij betreft wel een beetje te overdreven, gaan we dit nu elke keer krijgen als er een voormalig groterondewinnaar stopt?

BvD13 3 juni 2022 om 16:18

Hopelijk wel ja

Maillot à Pois 3 juni 2022 om 16:40

Van mij mag dat.
Ik zeg het nu al even: Grazie Vincenzo!

Koers 3 juni 2022 om 16:59

Na 37 jaar eindelijk weer een NLse grote ronde winnaar (eerste Giro), meeste gr-etappezeges van de huidige Nlse renners, voormalig wereldkampioen. Lijkt me dat die op een Nederlandse wielerwebsite wel de nodige aandacht krijgt ja.

Sjonge Jonge 3 juni 2022 om 17:09

Edit redactie: Niet op de man

YogiBear 3 juni 2022 om 18:20

Zullen we gewoon afspreken dat we dat op Nederlandse website in ieder geval doen als een Nederlandse winnaar van een grote ronde stopt?

Klimkater 3 juni 2022 om 17:44

Hij zal enorm gemist worden. Ik zit hier nu al met tranen in de ogen.

Fifty 3 juni 2022 om 18:40

R⭕bbert met Dubbel B
@RobbertMeeder
Buiging voor @tom_dumoulin .
Maakt de moeilijkste beslissing uit zijn carrière.
Maakt hem een nog grotere renner. #petjeaf
2:44 p.m. · 3 jun. 2022

Hoe maakt stoppen hem precies een grotere renner?

xistnc 3 juni 2022 om 19:07

Die vraag kun je op Twitter stellen toch, aan de auteur van deze bijdrage?

de adelaar 3 juni 2022 om 19:53

Beetje overdreven… goede renner stopt gewoon. Niks meer en minder, net of er iets groots gebeurd is en dat is niet zo

JTR 3 juni 2022 om 21:11

Exact ! 3 jaar heel goed in ronde werk en tijdrijden. That was it! Lieve jongen.

Romāns Vainšteins 4 juni 2022 om 10:02

Wat…. Een….. mooie…. Tweets

Wordt er gewoon stil en nederig van, #heelspeciaalenorginelesmiley die goed bij dit thema past

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone