Wielertenues 2017: Fortuneo-Vital Concept in grotendeels witte outfit

Door , vrijdag 6 januari 2017 om 13:03
Wielertenues 2017: Fortuneo-Vital Concept in grotendeels witte outfit

Het 'oude' tenue van Fortuneo-Vital Concept - foto: Sirotti

Fortuneo-Vital Concept heeft haar tenue voor 2017 geopenbaard. De Franse ProContinentale ploeg rijdt het komende seizoen in een wit tenue, met groene en blauwe accenten van de sponsoren. De broek is zwart.


Afgelopen seizoen was de basis van het tenue van Fortuneo-Vital Concept nog zwart. Bij de ploeg rijdt dit jaar onder andere Maxime Bouet, Brice Feillu, Daniel McLay en Francis Mourey. Gianni Meersman zou een transfer maken naar de Franse formatie, maar hij moest wegens hartproblemen een punt zetten achter zijn loopbaan.

Volg ons op Instagram voor de nieuwste foto’s uit het peloton, of like ons Wielertenues 2017-fotoalbum op Facebook.

Dit artikel delen:

13 Reacties

AkkaBoyD 6 januari 2017 om 13:06

Valt in ieder geval wat meer op tussen alle zwarte mouwtjes. Vind het niet lelijk ofzo, zal het shirt echter ook niet kopen.

joowii 6 januari 2017 om 13:15

best prima! had er liever een blauwe broek bij gezien maar goed

jvh93 6 januari 2017 om 13:56

Mooie shirts hoor! geode vormgeving ook

xistnc 6 januari 2017 om 14:02

Fortuneo-GreenEdge?

De Brigadier 6 januari 2017 om 14:07

Elke streep staat voor elke keer dat ze bijna een koers wonnen?

Duh 6 januari 2017 om 14:17

Iedere renner heeft z’n eigen unieke streepjescode waaraan hij automatisch herkend wordt op helikopterbeelden.

Chrys 6 januari 2017 om 14:50

Publiceer je een foto om het shirt te presenteren, staat de belangrijkste (want middelste) met zijn armen over elkaar…

123poetertjes 6 januari 2017 om 15:14

Best een aardig shirt. Onderste deel lijkt een beetje op een radiator maar dan zonder de slimme folie van TONZON. Zonde dat ze dat extra stukje trefzekerheid dan weer missen.

disodium 6 januari 2017 om 16:29

Grotendeels wit of juist grotendeels zwart?
Maar een best mooi en opvallend shirt

Pizzi 6 januari 2017 om 16:37

Haha 123poetertjes. Prachttweet was dat!

Leukefans 6 januari 2017 om 16:56

Vond hen vorig jaar al een van de meest smaakvolle truitjes van het peloton hebben en dat zal ook volgend jaar het geval zijn. Veel zwarte truitjes volgend jaar, dus stappen zij ervan af en gaan voor mooi wit. Top!

Dayer Quintana 6 januari 2017 om 20:38

Niet slecht, ik ben fan!

Nultra 9 januari 2017 om 15:26

Mooi.