Vuelta 2022: Starttijden ploegentijdrit in Utrecht

vrijdag 19 augustus 2022 om 18:30
Vuelta 2022: Starttijden ploegentijdrit in Utrecht

© Bram Berkien / Jumbo-Visma

De organisatie van de Ronde van Spanje heeft de starttijden van de ploegentijdrit bekendgemaakt. Het is het Spaanse Burgos-BH dat vrijdagavond om half zeven de Vuelta mag aftrappen. Anderhalf uur later sluit Jumbo-Visma de eerste dag af. Bekijk hieronder het volledige startschema.

De nieuwe RIDE is nu verkrijgbaar!
Gravel, kasseien, modder, zand, met tassen, zonder tassen: dat zijn de thema's van de nieuwe RIDE die eind september verschijnt. Bestel nu ons najaarsnummer online en krijg hem binnen enkele dagen thuisbezorgd. Bestel hem hier

18.30 uur: flag-es Burgos-BH
18.34 uur: flag-be Intermarché-Wanty Gobert
18.38 uur: flag-il Israël-Premier Tech
18.42 uur: flag-fr Groupama-FDJ
18.46 uur: flag-fr Arkéa-Samsic
18.50 uur: flag-fr Cofidis
18.54 uur: flag-es Euskaltel-Euskadi
18.58 uur: flag-us EF-EasyPost
19.02 uur: flag-au BikeExchange
19.06 uur: flag-fr AG2R-Citroën
19.10 uur: flag-bh Bahrain Victorious
19.14 uur: flag-be Lotto Soudal
19.18 uur: flag-be Alpecin-Deceuninck
19.22 uur: flag-es Équipo Kern Pharma
19.26 uur: flag-nl Team DSM
19.30 uur: flag-de BORA-hansgrohe
19.34 uur: flag-ae Team UAE
19.38 uur: flag-kz Astana Qazaqstan
19.42 uur: flag-us Trek-Segafredo
19.46 uur: flag-gb INEOS Grenadiers
19.50 uur: flag-be Quick-Step-Alpha Vinyl
19.54 uur: flag-es Movistar
19.58 uur: flag-nl Jumbo-Visma

Lees hier de uitgebreide vooruitblik met parcours en favorieten voor de ploegentijdrit in Utrecht

Dit artikel delen:

22 Reacties

vanSpringel 18 augustus 2022 om 08:23

Ik zit er al klaar voor.

0
Dahu 19 augustus 2022 om 11:19

Je kan niet vroeg genoeg zijn

0
Aanklampen 18 augustus 2022 om 08:30

Ik zet mijn geld op BEX.. allemaal grote sterke gasten, veelal van de baan en ploegenachtervolging

0
Rick Altenburg 18 augustus 2022 om 08:51

Ik ben benieuwd hoe Astana Qazaqstan het doet!

0
Koers 18 augustus 2022 om 09:10

Hoe wordt deze volgorde bepaalt?

0
zietemgaan 18 augustus 2022 om 09:33

De discipline waar QS verschillende jaren wereldkampioen in was, toen het nog Op het WK geprogrammeerd stond. Ze hebben de expertise

0
Fact Based Comments 18 augustus 2022 om 12:25

Maar niet de renners op het wedstrijdblad

0
Viktrodriguez 19 augustus 2022 om 15:10

Het is alleen jammer dat die hype inmiddels al een aantal jaren geleden is gaan liggen, want ploegentijdritten zijn er op dit niveau (WT) heel weinig. Eerste pas dit jaar. Vraag hoeveel zo’n team er echt nog op traint zonder echt grote TTT-doelen.

0
YogiBear 18 augustus 2022 om 09:43

Jumbo een klein voordeel dat ze de tijden van de andere teams weten.

0
Stabanger 18 augustus 2022 om 12:26

er is blijkbaar maar van 1 ploeg een foto in ploegtijdrit?
#Jumboflits

0
reusjen 18 augustus 2022 om 16:31

Hé wat raar om een foto van de topfavoriet+team dat in het thuisland rijdt te plaatsen. Werkelijk onbegrijpelijk…

0
Geerkos 18 augustus 2022 om 20:35

Neem nog een slokje azijn en gebruik de Belgische vlag maar om je wangen droog te maken. Wat maakt het uit, niks geks aan om deze ploeg te nemen waarin de topfavoriet rondrijdt.

0
robin van der Lende 18 augustus 2022 om 22:36

Hoi,

Ik heb een vraag. Hoe is de start volgorde bepaald?
Mag jumbo als laatste starten omdat de start in Nederland is? Of omdat Roglic vorig jaar heeft gewonnen? En waarom start Burgos als eerste? Iemand een idee?

Groetjes

0
Dahu 19 augustus 2022 om 11:22

Sowieso winnaar van vorig jaar als laatst, voir de rest geen flauw idee, lijkt wel te zijn bepaald door de organisatie

0
Albeijing Feeniks 19 augustus 2022 om 06:44

edit wf: dergelijke opmerkingen mag je achterwege laten

0
Limal 19 augustus 2022 om 07:02

Jij zit hier ook duidelijk enkel maar om te provoceren, reactie na reactie. Ik kan dan toch niet wachten op het debuut van de duimpjes om commentaren zoals deze (of ze nu NL of BE dissen) knalhard omlaag te stemmen.

0
ThorHushovd 19 augustus 2022 om 08:06

Het is blijkbaar een frustratieboy die Albeijing. Inhoudelijk kan ik hem helaas wel volgen, want de geloofwaardigheid over TJV wordt niet alleen op deze site door dit soort boys geroepen maar ik merkte het op vakantie ook. JumboFestina wordt er in Frankrijk geroepen, dacht eerst ze bedoelen ‘feest’ maar al snel werd me duidelijk gemaakt dat ze vinden dat het stinkt en riekt naar oude tijden van de genoemde wielerploeg die massaal snoepte.

0
Lalsacien 19 augustus 2022 om 08:27

@Thor bijzonder dat je Festina aan de ploeg linkt. Alhoewel ik het wel begrijp. Het was immers één van de laatste profploegen die EPO gereguleerd aan zijn renners beschikbaar stelde. De rest fietste er al langer mee!

0
Wheely 19 augustus 2022 om 08:48

Die Fransen zijn ook niet serieus te nemen natuurlijk, die schreeuwen werkelijk bij elke prestatie van een niet Fransman in de Tour dat het doping is.

0
Limal 19 augustus 2022 om 09:15

Vanwege het donkere verleden wordt ik zelf ook wel wat ongemakkelijk wanneer er een team erg dominant wordt, maar itt tot vele Franse wielerfans/-journalisten hanteer ik nog altijd het principe "onschuldig tot er bewijzen zijn van het tegendeel". Dat gezegd zijnde, Elbeijing (of hoe hij ook heette voor hij verrees uit de vlammen) plaatst over élk onderwerp provocerende commentaren, dus de reden van mijn kritiek is wijder dan enkel dit draadje.

0
Mystieke_Monnik 19 augustus 2022 om 11:00

Zin in vanavond even te kijken! TTT is erg mooi voor het publiek. Als bonus rijden ze morgen ook nog door mijn dorpje. #UtrechtseHeuvelrugOlé

0