Rob Ruijgh neemt macht over in Iran, Kolahdozhagh wint etappe

Rob Ruijgh neemt macht over in Iran, Kolahdozhagh wint etappe
woensdag 11 oktober 2017 om 14:53

Rob Ruijgh mag zich de nieuwe leider noemen van de Tour of Iran. De 30-jarige Nederlander legde in de door Amir Kolahdozhagh gewonnen heuveletappe richting Sarein beslag op de derde plaats, wat voldoende was om de Kazach Alexey Voloshin uit de leiderstrui te rijden.

De Tour of Iran duurt nog tot en met vrijdag. Morgen is er opnieuw een verraderlijke etappe uitgetekend richting Tabriz. Ruijgh heeft op dit moment een voorsprong van slechts één tel op de Kazach Ilya Davidenok. De Australiër Jesse Featonby volgt als nummer drie op elf seconden.

Dit artikel delen:

14 Reacties

achtpuntzes 11 oktober 2017 om 15:01

vele naties deden een poging door de eeuwen heen en Rob doet het! :)

schipperaar 11 oktober 2017 om 15:02

Schitterend Rob, Trump heeft vast al gereageerd.

osca freire gomez 11 oktober 2017 om 15:09

Voloshin is helemaal weggereden. Op meer dan 18 minuten gezet

FritsvanHoefelen 11 oktober 2017 om 15:10

Ruig

Sagan=hulk 11 oktober 2017 om 15:22

En als een Iraniër wint dan is iedereen hier direct met zijn beschuldigingen.

wielrenner 11 oktober 2017 om 16:05

@sagan=hulk
Wat mij betreft niet, wel als het die Davidenok betreft!!

Grobbel 11 oktober 2017 om 16:15

@Sagan=hulk: Nou ja, een hele zwik Iraanse toppers is al eens geschorst geweest. Dus die scepsis komt nu ook weer niet zomaar uit de lucht vallen.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=20799

xistnc 11 oktober 2017 om 16:33

Enigszins absurdistisch om Ruijgh in dit soort rijtjes te zien. Of misschien ook juist niet.

Mooie_Mario 11 oktober 2017 om 16:36

Of in Iran zijn ze strenger aan het controleren, of Ruigh eet dezelfde snoepjes om zijn beste Nederlander in de Tour van weet ik welk jaar nog 1x glans te geven.
In ieder geval goed om te zien dat hij weer meedoet met de prijzen.

Sebas 11 oktober 2017 om 16:42

Sterk van Ruigh hoor! Verdorie waar zijn de beelden?! Lache man.

GreenDay 11 oktober 2017 om 17:44

@Sagan=hulk: Boehoe, huilie huilie. Er zou geen sprake zijn van beschuldigen als niet elke renner uit dat land met enige naam en faam er al minstens een schorsing op heeft zitten.

IlPirata 11 oktober 2017 om 18:08

Go Rob!