donderdag 7 december 2017 om 12:30

‘Wolfpack’ Quick-Step Floors kiest voor herkenbaar blauw in 2018

Quick-Step Floors heeft het nieuwe tenue voor volgend seizoen gepresenteerd. De Belgische formatie rijdt ook in 2018 in een herkenbaar blauw-wit tenue van kledingfabrikant Vermarc. Niki Terpstra en Bob Jungels hadden de eer om als eerste het nieuwe tricot te tonen.

De kleur blauw is behouden, maar wordt iets donkerder. In 2017 reed de ploeg nog met witte armen en een blauwe borst, maar volgend jaar zijn ook de armen blauw. Op de borst staat de sponsornaam in een witte horizontale band, vergelijkbaar met concurrent Lotto Soudal. Op het eerste gezicht staan er geen nieuwe sponsoren op het shirt. Op de rug staat een klein logo met de titel ‘The Wolfpack’, een door ploegleider Brian Holm gekozen bijnaam van het team.

RIDE Magazine
33 Reacties
Sorteer op:
7 december 2017 16:34
Quote:
‘The Wolfpack’ een door ploegleider Brian Holm gekozen bijnaam van het team.

Hoe sneu....
Verder wel een ok tenue, inderdaad jammer dat Lidl zo prominent erop aanwezig is, maar daar betalen ze voor natuurlijk....
7 december 2017 16:39
"the holmpack"
Beetje van het niveautje "the cobra"
7 december 2017 17:17
@west, echt he? Deutsche U-boten Taktik
7 december 2017 18:37
Quote:
Hoe komt het toch dat jullie wielervolgers maar dan ook zelden een wielershirt mooi vinden.

Huh? De reacties zijn hier juist overwegend positief, weliswaar met Lidl-nuancering.
7 december 2017 20:21
Veel te eenkleurig qua broek en shirt en daar houd ik niet van. Lelijk tenue dus. En een bijnaam voor een ploeg is voor kleuters.
7 december 2017 21:38
Zullen ze bij Quickstep ook lekker blij mee zijn. Dat is precies wat ze wilden namelijk.. Lekker veel geld betalen zodat iedereen die ploeg Wolfpack kon gaan noemen..
7 december 2017 22:57
Dat die Lidl logo's ketslelijk zijn is iedereen het wel over eens neem ik aan, maar waarom zou je die broek in dezelfde kleur nemen als het shirt? Het is toch verdorie geen wetsuit? Shorts should be black.
8 december 2017 01:15
Naar mijn mening te blauw. En waarom toch nog steeds die brede, stugge witte rits? Neem bijvoorbeeld een voorbeeld aan Movistar.

Reacties zijn gesloten.