Porte kampt met darmproblemen in aanloop naar Vuelta

Porte kampt met darmproblemen in aanloop naar Vuelta

foto: Sirotti

donderdag 23 augustus 2018 om 20:00

Richie Porte slaat de ploegenpresentatie en de persconferentie voorafgaand aan de Vuelta a España over. De 33-jarige Australische kopman van BMC kampt met darmproblemen. Volgens de ploegarts van de Amerikaanse ploeg, hoeft men zich geen zorgen te maken. “Door de rust kan hij zaterdag in goede conditie start”, aldus Daniele Zaccaria.

Dit artikel delen:

30 Reacties

Mwielerfan 23 augustus 2018 om 20:05

Dit keer al vantevoren issues

nickdt 23 augustus 2018 om 20:05

Er is altijd wel wat. Je zou gaan denken dat het mentaal is bij hem.

LucasR 23 augustus 2018 om 21:58

Ja, dat zou je inderdaad bijna gaan denken, hè?! Dan weer crashen, dan weer buikpijn. Het móet wel tussen de oren zitten… :-/

Romāns Vainšteins 23 augustus 2018 om 20:10

Hij is bang voor Kuss, dat kan op de darmen werken.

KimJungPoels 23 augustus 2018 om 20:15

Kuss gaat dit inderdaad makkelijk winnen. De anderen hoeven al niet meer te starten.

EddyB1958 23 augustus 2018 om 21:24

Laat Kuss eerst maar eens zijn ongewone progressie bevestigen.

Mwielerfan 24 augustus 2018 om 00:14

Jonge renners die verbeteren is wel erg ongewoon ja

Jappert 24 augustus 2018 om 09:04

Ik heb denk ik iets gemist. Vanwaar de constante grappen over Kuss en Hart?

Jan Blokland 23 augustus 2018 om 20:28

Bij Trek-Segafredo krabben ze zich nu al achter hun oren. Nog niet eens in dienst en nu al spanning op z’n darmen.

josemanuelfuente 23 augustus 2018 om 20:32

Vind ‘gastrointestinal’ best wel een mooi woord

Onie 23 augustus 2018 om 20:39

Spaanse Chinees?

Retro Lex 23 augustus 2018 om 20:42

@ Indrdaad een mooi woord en misschien ook wel een anagram die past bij de situatie.

jooprioolpijp 23 augustus 2018 om 20:44

Shit happens. Ik hoop dat Trek het bonnetje bewaard heeft voor de garantie.

Scott Sunderland 23 augustus 2018 om 20:52

Ach met Porte kunnen ze best leuke wedstrijden gaan winnen bij Trek. Je moet hem alleen niet in grote rondes laten starten. Hij gaat volgend seizoen weer helemaal voor de Tour… Dat wordt weer niks dan. Maar in kleinere etappewedstrijden kan hij prima presteren.

Bryan Cuperus 23 augustus 2018 om 20:53

Even de druk er af halen

Sonsbach Allstars 23 augustus 2018 om 21:14

Nou Porte zet je achterpoort maar even open. Beter op een persconferentie dan op de Stelvio

Thijs E 23 augustus 2018 om 21:38

De dikke fractie raakt steeds eerder de ventilator bij Ritchie. Jammer, want afgezien van de valpartijen en dingetjes zit er een flinke motor in.

west 23 augustus 2018 om 21:51

Hij had geen “Trek”…..

LucasR 23 augustus 2018 om 22:01

Echt? Hoe lang heb je hier op zitten broeden?

Wildebert 23 augustus 2018 om 22:11

Leuk!

Simon1 23 augustus 2018 om 23:58

mooi dit

zotvankoers 24 augustus 2018 om 08:30

Haha ik trek het niet meer

WernerFranke 23 augustus 2018 om 22:13

Slechte paella wellicht.

ah-ja 23 augustus 2018 om 22:20

Zien dat dit niet omslaat in de rooie loper

04398 23 augustus 2018 om 22:22

Hij is nog niet eens van start gegaan of hij is alweer bijna thuis.

Morfin11 23 augustus 2018 om 22:36

@retro lex: Gastrointestinal is inderdaad een anagram, van: Als gat niest… Norit!

Chaba 23 augustus 2018 om 23:44

Druk beetje weghalen zodat hij favorietenrol kan wegschuiven.
Maar sinds Vuelta toch redelijk relaxt is als ie het vergelijkt met de giro en zeker de Tour verwacht ik dat hij hier een zeer mooie prestatie gaat neerzetten.

rvb 23 augustus 2018 om 23:54

porte is voor de kleine rondes, niks mis mee, lekker later rondfietsen.

evos01 24 augustus 2018 om 09:38

Wie mag als 1e starten en wie als laatste?( Malaga)
Wanneer verschijnt de startlijst met tijden (volledige)?

kleomantre 24 augustus 2018 om 10:59

Positief, hij heeft geen kou gevat door een trektocht

Headlines

Materiaalzone

Populair