Peloton dankt Tjallingii op social media: “Tjallo ik ga je missen”

maandag 20 juni 2016 om 14:12
Peloton dankt Tjallingii op social media: “Tjallo ik ga je missen”

foto: Sirotti

Een dag na de laatste wedstrijd als profwielrenner regent het nog altijd dankwoorden op social media voor Maarten Tjallingii. Op Twitter wordt de inmiddels 38-jarige ex-renner veelvuldig geroemd om zijn werkkracht en positivisme. “Tjallo ik ga je missen”, schrijft bijvoorbeeld zijn naamgenoot Wynants.

Lees hieronder een overzicht van de loftuitingen aan Tjallingii.

Dit artikel delen:

13 Reacties

NairoQ 20 juni 2016 om 14:15

En ik die dacht dat hij na de Giro ophield, niet opgevallen dat hij nog rondreed.

BenderBeach 20 juni 2016 om 14:24

Dan heb je echt niet opgelet NairoQ :-) Voetbalsupporter?

Wheely 20 juni 2016 om 14:35

Ik hoop dat hij wel nog op enige wijze bij de ploeg betrokken blijft, heeft een geweldige uitstraling op zijn collega’s!

achtpuntzes 20 juni 2016 om 14:47

@ wheely:
volgens mij wordt Tjallingii een soort personal mental coach als beroep, misschien kan zijn oude ploeg hem inhuren?

kelderfan 20 juni 2016 om 14:57

Die Tjallo zien wij nog wel terug bij TLJ. Wat een kanjer is dat.

billi 20 juni 2016 om 15:00

Tom Leezer zal hem ook missen,
was de laatste dagen vaak bij hem in de buurt,
zie uitslagen etappes ZLM.

Il Cavaliere 20 juni 2016 om 15:11

@BenderBeach Hoezo? Die Ster ZLM Toer, een van de grootste koersen van Nederland, werd niet eens op TV uitgezonden.

Titaantje 20 juni 2016 om 15:48

Toch vooral de TLJ ploeg die hem bedankt en niet het hele peloton.
Anders dan dat natuurlijk een mooie renner. Hopelijk kan hij ook in zijn nieuwe baan een gewaardeerde kracht worden.

Een tweet van Bono en Barta zou ook wel op zijn plaats zijn. Ze zullen hem missen.

robotour 20 juni 2016 om 15:48

Tjallingii gaan ze nog node missen. Als Kelderman en Gesink een beetje van de power en wilskracht van Tjallingii zouden hebben, zouden er minder kritische noten te kraken zijn.

kelderfan 20 juni 2016 om 15:53

@robotour
Uch, die zit. #power en #wilskracht.

NairoQ 20 juni 2016 om 17:13

@BenderBeach, niet bepaald, ik heb hem gewoon nergens weten rondrijden. ZLM is dan ook weer niet zo de moeite waard om te volgen, maar bon…

DaveEvans 20 juni 2016 om 22:08

Als je iemand het gebrek aan wilskracht niet kunt verwijten is het juist Gesink.

robotour 21 juni 2016 om 09:12

@daveevans daar kun je dus duidelijk van mening over verschillen, maar daar gaan we in dit topic niet verder over uitwijden. Hopelijk keert Tjallingii nog terug als ploegleider of in een andere vorm, kan de jongere garde nog een hoop bij brengen lijkt mij zo.

Volg hier

Headlines

Materiaalzone

Populair