Patrick Lefevere dineert met Remco Evenepoel na geruchten over INEOS

vrijdag 30 september 2022 om 08:56
Patrick Lefevere dineert met Remco Evenepoel na geruchten over INEOS

foto: Instagram Patrick Lefevere

Patrick Lefevere heeft op zijn Instagram-pagina een foto geplaatst waarop hij dineert met Remco Evenepoel en diens vader Patrick, die ook zijn manager is. De timing van het bericht is opvallend. Twee dagen geleden kwam namelijk nog naar buiten dat INEOS Grenadiers interesse had om de Belg per direct over te nemen.

Castelli

Met het plaatsen van dit bericht op Instagram geeft Lefevere dus duidelijk het signaal af dat de verstandhouding met Evenepoel goed is en dat er van een transfer geen sprake is. Gisteren reageerde Lefevere ook al op het gerucht. Toen deed hij het het gerucht al af als ’te stom voor woorden.’

Evenepoel kende dit jaar een topseizoen door de Vuelta en het WK op de weg te winnen. De renner uit Schepdaal heeft nog een contract bij Quick-Step-Alpha Vinyl tot 2026. Bij een eventuele overname zou dus een flinke transfersom moeten worden betaald. Na het bericht van Lefevere lijkt dit gerucht echter uit de lucht.

WielerFlits vroeg u eerder al wat de de transferwaarde van Evenepoel zou moeten zijn. Geef hier uw mening.

Dit artikel delen:

42 Reacties

Cochise 30 september 2022 om 09:42

Nou jongens.
Ten eerste: is dit echt weer een nieuw bericht waard?
Ten tweede: Lefevere kondigde twee dagen geleden zelf aan dat er al lang een etentje met de Evenepoels gepland stond, waarom dan nu zelf als jullie zelf respecterende wielersite insinuaties maken alsof de timing opvallend is na de INEOS-bom. Niet genoeg verbrand aan belachelijke roddels de laatste week?
Het niveau daalt hier echt zienderogen.

13
Wheely 30 september 2022 om 09:44

Ik mis nog een poll bij dit bericht:

Wielerflits vraag zich af, wat vindt u eigenlijk van dit etentje met de baas?

○ Dik verdiend! Lekker schransen!

○ Decandente blaaskakerij, doe normaal!

10
Mooie Sjors 30 september 2022 om 09:46

Of: hoeveel heeft het diner voor 3 gekost?
o 100 euro
o 200 euro
o 300 euro
o 400 euro
o Meer dan 25000 euro
o Patje moet niet betalen van het restaurant als hij een foto op Insta deelt

10
Maillot à Pois 30 september 2022 om 09:55

Schransen? Er ligt haast niets op dat bord!

2
Fast Freddy 30 september 2022 om 09:21

WF stop alsjeblieft met deze meuk!
Of is het echt alleen om te narren en nòg wat extra clicks?? Gefeliciteerd hoor, ik heb geklikt.

7
Har77 30 september 2022 om 12:57

Ieder flutartikel is weer een mooi platform voor de advertentie-tetris.
Helaas is WF verworden tot een ordinaire money maker, waarbij de redactie niet verder komt dan intrappen van open deuren in opinie schrijfseltjes van de eigenaar, copy paste van de betere wielersites, gekunstelde transcripts van tv interviews het non-stop uitmelken van non-nieuws. Je zou bijna gaan denken dat Henk van der Meijden zich ook heeft ingekocht.
Kan me niet voorstellen dat de oorspronkelijke oprichters dit voor ogen hadden met dit platform. Was stukken beter voor de intrede van HLN en Televaag volk.

2
Wim Kruithof 30 september 2022 om 13:18

Eens Har, geheel met je eens.

0
Maillot à Pois 30 september 2022 om 09:40

1. Gerucht!
2. Betrokkene ontkent gerucht
3. Betrokkene ontkent gerucht, nu mét foto!

6
Steven_E 30 september 2022 om 10:36

Je bent stap 1b vergeten: betrokkene reageert cryptisch op gerucht

1
El Aguila 30 september 2022 om 09:48

En het publiek wil antwoorden: wat stond er op het menu hoeveel gangen, was er een naborrel, hoeveel sterren heeft het restaurant? Onderrzoeksjournalistiek!

3
JelleNijdam88 30 september 2022 om 11:16

Het besef dat ik dit soort berichten aanklik en lees, roept diverse zelfkritische levensbeschouwelijke vragen bij mij op.

Hoe wil ik mijn tijd op deze aardkloot besteden?
Wat is voor mij werkelijk de moeite waard in deze wereld?
Wat zou Remco aan het doen zijn? Waar denkt hij nu aan? Wat heeft hij in dat restaurant gegeten? Wat is zijn lievelingskleur? Wielerflits vertel me ALLES..!!!

3
Deo 30 september 2022 om 09:00

Ziet er als een gezellig restaurant uit

1
Dikke Vrouw 30 september 2022 om 09:05

Smakelijk heren !

1
limburgia 30 september 2022 om 14:05

Het vuurtje blussen met een goed glas wijn .

0
Koers 30 september 2022 om 09:41

Ik hoorde dat ie naar Jumbo gaat om te knechten voor Roglic.

1
sus 30 september 2022 om 09:49

de omgekeerde transfer van Roglic naar Quickstep zou wel eens zeer nabij kunnen zijn

1
Cycling 30 september 2022 om 10:23

Lefevere is het succes gewoon commercieel, zoals van een zakenman verwacht mag worden, aan het uitbuiten. Ik kan hem hierin geen ongelijk geven

1
Grote Plateau 30 september 2022 om 13:01

Remco was BOB, maar hoe is Lefevere thuisgeraakt?

1
FDJ 30 september 2022 om 13:39

Ik denk dat Asgreen achter Asgreen aan reed.

2
FDJ 30 september 2022 om 13:23

Ik ga ook niet naar Ineos. Krijg ik nu ook een etentje? Non nieuws dit.

1
Ivanoviclover 30 september 2022 om 14:58

het etentje was al gepland! je moet al de berichtgeving omtrent Remco en Patrick wel volgen,FDJ.

-1
Krakowic 30 september 2022 om 09:03

Zo lekker uiteten en dan toch een glas water moeten drinken.. het leven van een topsporter valt niet te benijden.

Beetje suggestief om dit in verband te brengen met het nieuwsbericht over INEOS. Denk dat het niet heel vreemd is dat ze na dit succesvolle jaar met elkaar dineren en ongetwijfeld een nieuw opgewaardeerd contract proberen overeen te komen.

0
Maillot à Pois 30 september 2022 om 09:39

’t is niet echt van ‘moeten’, de Ket drinkt gewoon geen alcohol, zelfs niet op zijn WK feestje als hij “We are the champions” staat te brullen ;-)

1
Wheely 30 september 2022 om 09:48

Mag hij lekker zelf weten toch? Ik drink ook niet, kan desondanks prima genieten van etentjes en feestjes. Hoef je echt geen medelijden mee te hebben hoor. ;-)

7
Albeijing Feeniks 30 september 2022 om 10:09

Want alcohol is iets noodzakelijk? Het is eerder een behoefte die de mens is aangepraat. En mensen zijn vaak schapen die elkaar nadoen. Maar ieder zijn vices.

6
Draadband 30 september 2022 om 11:33

1. De heldere vloeistof in het glas in Remco’s hand kan water zijn, kan ook 100% alcohol zijn.
2. Ongeacht de inhoud, zou ik zelf op een feestelijk etentje wel de voorkeur geven aan een bol gevormd glas zoals de oudere heren op de foto.

0
Mooie Sjors 30 september 2022 om 12:30

Azijn kan het ook zijn. Vergissen met water komt vaker voor dan je denkt. :D

1
SpeedyLegs 30 september 2022 om 14:00

Alcohol is gewoon giftig. het laatste advies van de WHO is geen alchol gebruiken.
Als je je enkel happy voelt en uit na gebruik van alcohol dan is een bezoek aan therapeut aan te bevelen.

-2
ssj 30 september 2022 om 14:24

Het gaat niet om alcohol nodig te hebben om happy te zijn, maar om het feit dat een goed glas wijn het eten naar een hoger niveau kan tillen.

1
Koersmaniak 30 september 2022 om 10:08

Lefevre lijkt wel elke dag op restaurant te gaan. Toen het nieuws over Ineos kwam, was hij ook op restaurant en hebben ze whiskey gedronken.

Hij moet opletten dat hij niet opnieuw een hypo doet.

0
Klein Verzet 30 september 2022 om 11:09

Dus, Lefevere laat eerst zijn ontvangen app-bericht van Brailsford in Het Nieuwsblad optekenen, vervolgens doet hij er zogenaamd alles aan om het gerucht de kop in te drukken. Zó doorzichtig allemaal van deze QSA-baas. Uiteraard spelen de Evenepoels ’t spel heel graag mee; want ze staan allemaal weer in de belangstelling. Kijk, zie ons, wij zijn belangrijk, u moet over ons praten bij de koffie-automaat. Wanneer gaan we de modder weer in?

0
Marlin 30 september 2022 om 12:16

En jij loopt er ook met open ogen in. Door ook te reageren. Wie is er dan de slimste van de drie ? Lefevere ? De redactie van Wielerflits ? Jij ?

-1
Grote Plateau 30 september 2022 om 12:48

haha heerlijk die collega’s die staan te ragen aan het koffiemachine

ik kruip altijd onder de bank van het lachen

0
horsm 30 september 2022 om 12:46

Wat aten ze? Was er een toetje? Begon Remco eerst aan zijn eigen bordje???

0
Ivanoviclover 30 september 2022 om 12:49

dit! de belangrijkste info laten ze achterwege. of komt dat in een nieuw bericht?

0
de adelaar 30 september 2022 om 18:27

Na de Hypo van PATLEV, heeft men gelijk toegeslagen en een lucratief verbeterd contract voor Rev onder zijn neus geschoven denk ik. REv heeft er een slimme nuchtere kijk op, wat een flesje al niet kan doen

0
tramontana 1 oktober 2022 om 00:32

Wellicht zijn ze 2023 al aan het voorbereiden: Ronde van Vlaanderen, Tireno, LBL, Dauphiné, Tour de France, WK en Ronde van Lombardije.

0
Albeijing Feeniks 30 september 2022 om 10:24

Jemig, dat lijken wel erg kleine porties. Het probleem met dat soort restaurants is dat je later op de avond nog een tripje naar de plaatselijke snackbar doet omdat je snel weer honger krijgt.

Nee maar serieus, prachtig nieuws dat Evenepoel voorlopig bij QS blijft.
De Tour winnen met dat team zou pas een prestatie van jewelste zijn.

-1
Panache 30 september 2022 om 12:53

Amuses, waarschijnlijk 6 gangen (van dit soort bordjes), brood ernaast en voor de liefhebber koffie met friandises. Enkel Wilfried Peeters heeft na zo’n maaltijd nog honger.

1
Josboskoop 30 september 2022 om 09:30

Gewoon naar Ineos, Remco. Kan

-2
Josboskoop 30 september 2022 om 09:30

Je samen met de evenzeer overschatte Laurens De Plus gaan knechten voor come back kid G!

Edit redactie: Niet doen.

-5
Het Belgische Jachtluipaard 30 september 2022 om 09:33

In België zouden we grappige types als jij omschrijven als een Geert Hoste.

3

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone