Nico Verhoeven kan het niet geloven: “Dit is bizar”

zondag 7 juli 2019 om 17:30

Nico Verhoeven zag zijn ploeg zondag de ploegentijdrit domineren. “Dit is eigenlijk bizar”, vertelt Verhoeven voor de camera van WielerFlits. “Je durft het niet te hopen, je weet dat het kan, maar dan moet je het eerst nog doen. De manier waarop we het gedaan hebben en dat het met Mike gebeurt, dat maakt het nog iets specialer.”


“Dit geeft aan dat we heel goed bezig zijn”, gaat hij verder. “We staan morgen niet met knikkende knieën aan de start, want Wout en Mike moeten morgen met de besten mee kunnen. Ik heb er heel veel vertrouwen in. We gaan met Mike en Wout proberen te sprinten om de overwinning, en als dat lukt, dan behouden we de gele trui.”

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

11 Reacties

Turtlehead 7 juli 2019 om 17:40

Hophop.

rennerske 7 juli 2019 om 17:52

“ je durft het niet te hopen” , tsjonge jonge, met zo’n twijfelachtige ploegleiding wordt het natuurlijk weer niks deze Tour

ghostwriter 7 juli 2019 om 17:57

Inderdaad, het wordt na slechts de 4e en 5e plaats van vorig jaar en het winnen van de eerste twee etappes dit jaar weer helemaal niets deze Tour…

Viktrodriguez 7 juli 2019 om 18:59

Inderdaad, want die concurrentie heeft alleen maar prutsers meegenomen. Dat Ineos kan er ook geen hout van. Kwiatkowski, Thomas, Castroviejo, Moscon, Bernal, Poels, Van Baarle, Rowe. Dat moet echt de zwakste ploeg ooit zijn van een ploeg dat de eindzege van vorig jaar verdedigt.

Akiria 7 juli 2019 om 18:57

Zodra ze deze Peppi en Kokki vervangen ben ik ook weer fan…

Romāns Vainšteins 7 juli 2019 om 19:05

Deze peppi en kokkie dragen ook gewoon bij aan de teamprestatie.

Verhoeven mag bij de gemiddelde wielervolger wat eendimensionaal overkomen maar de renners zijn gewoon hartstikke blij met die vent volgens mij. Nou, waar draait het om uiteindelijk ?

Mwielerfan 7 juli 2019 om 19:18

Of verhoeven genoeg bijdraagt of niet, daar draait het om. De populariteitsprijs lijkt me meer iets voor de gendt of een fransman

assen 7 juli 2019 om 19:23

Ik ben absoluut geen fan van Verhoeven en Maasssen, maar voel helemaal met ze mee in deze.

maklukzat 7 juli 2019 om 20:41

En waarom geen fan dan ? Komen ze niet goed genoeg over voor de camera ?

girardengo 7 juli 2019 om 21:36

Vraag me altijd af waarop deze (negatieve) oordelen gebaseerd zijn.

Viktrodriguez 7 juli 2019 om 22:35

Hun werkgever.