LottoNL-Jumbo met man minder in Abu Dhabi door paspoortproblemen

dinsdag 20 februari 2018 om 10:59
LottoNL-Jumbo met man minder in Abu Dhabi door paspoortproblemen

Neilson Powless kan niet starten in de Abu Dhabi Tour. De Amerikaan is op Schiphol gestrand vanwege paspoortproblemen. De ploeg maakt dat bekend op Twitter.

De Nederlandse WorldTour-ploeg start in het Midden-Oosten met Jos van Emden, Pascal Eenkhoorn, Antwan Tolhoek, Gijs Van Hoecke, Danny van Poppel en Robert Wagner.

Update 12:12: Powless kan niet verder reizen omdat de achterpagina van zijn paspoort loslaat, blijkt uit navraag van WielerFlits. Luchthavenpersoneel kan hem hiervoor de toegang tot een vliegtuig weigeren. Naar de emiraten reizen met een noodpaspoort is niet mogelijk.

Lees alles over de Abu Dhabi Tour in onze uitgebreide voorbeschouwing.

Dit artikel delen:

37 Reacties

josi 20 februari 2018 om 11:04

Da’s zonde, was wel benieuwd hoe hij het daar zou doen. Bij wie ligt de fout, is de vraag dan.

0
mus van de maasstad 20 februari 2018 om 11:06

Paspoort is maar 1 iemand verantwoordelijk voor en dat ben je zelf

0
jessevdalen 20 februari 2018 om 11:07

Zonde! Ideaal parcours voor hem met de tijdrit en die bergop aankomst…

0
Chaba 20 februari 2018 om 11:13

Bezorgd over mijn paspoort problemen! maar kijkend naar de zonnige kant, hier een foto van De Sagrada Família en Alexis Ryan. hahaha :D

0
Haarlemmer 20 februari 2018 om 11:25

Sonde, in trein had hij zeker in begin van etappes een grote rol

0
schipperaar 20 februari 2018 om 11:35

Beetje ambassade regelt een paspoort in een oogwenk, feestdag misschien gisteren?
Tabu Dhabi, wilde gewoon de Omloop zien natuurlijk.

0
klassementsrenner 20 februari 2018 om 11:38

Blijkbaar geen tijd meer om vervanger te sturen? of is er geen beschikbaar?

0
skylimit 20 februari 2018 om 11:45

Zal wel een extra visum nodig hebben. Paspoort lijkt mij niet het probleem, hoe zou hij anders Europa ingekomen zijn.

0
Gelegevaar 20 februari 2018 om 11:50

Wel amateuristisch natuurlijk.

0
Kwibus 20 februari 2018 om 12:11

Sagrada familia is wel geweldig mooi zeg….fenomenaal.

0
Jungle Man 20 februari 2018 om 12:23

Sloppy

0
Tinkerbell 20 februari 2018 om 12:26

Weer wat geleerd dat dat niet mag, gelukkig laat die van mij nog niet los.

0
Bettinwel 20 februari 2018 om 12:34

Neilson Pageless.

0
tetedelacourse 20 februari 2018 om 13:31

@skylimit: het kan natuurlijk ook hier in Europa pas los laten.

0
Veloburto 20 februari 2018 om 13:47

Wat een amateurisme bij Powless. Ik mag hopen dat Lotto-Jumbo hem een boete geeft

0
Zjoske 20 februari 2018 om 14:00

Ach, de ene douanier zal er iets meer over vallen dan de ander.
Gewoon pech in deze, alhoewel hij dit wellicht zelf ook had kunnen constateren en verhelpen.

0
xistnc 20 februari 2018 om 14:01

Twee jaar terug was er een paspoort akkefietje met Van Asbroeck. Ik meen me te herinneren dat er toen best wat harde woorden gevallen zijn.

0
Tinkerbell 20 februari 2018 om 14:05

@xistnc
Ik dacht dat hij zijn paspoort kwijt was, dat is gewoon echt heel stom. Dit is ook niet heel handig maar ik kan me best indenken dat je niet weet dat dat niet mag.

0
west 20 februari 2018 om 15:27

Je moet je paspoort ook niet in je zeem bewaren als je ermee gaat fietsen.

0
Sebas 20 februari 2018 om 16:10

Of in de was doen!

Blijft slordig. Je weet dat je de hele wereld over vliegt en de Amerikanen zijn zelf erg op de regels als het op vliegen aankomt.

0
xistnc 20 februari 2018 om 18:21

@Tinkerbell
Nee sorry. Als een renner de stapt zet naar de WT, moet je er als ploeg vanuit kunnen gaan dat hij zindelijk is. Je paspoort op orde hebben hoort daarbij. Een stevige boete is op zijn plaats, die mag hij dan delen met zijn ouders.

0
vluggejapie 20 februari 2018 om 18:28

Wow wat pietluttig.

0
JumpyGazelle 20 februari 2018 om 18:29

Lekker oordelen weer voordat het hele verhaal er is. Misschien was het net losgelaten, misschien had hij het niet door (wie bladert en nou telkens naar de achterste pagina). Als ik reis check ik ook altijd dat ik h bij me heb, maar ga ik het niet nauwkeurig na of alle pagina’s nog vast zitten.

Mocht hij het al geweten hebben: dan is het dom, en kun je idd boetes gaan geven. Maar zo niet, is dat ook overdreven

0
reusjen 20 februari 2018 om 18:30

@xistnc
Wat een onzin, je weet toch helemaal niet hoe het gekomen is. Het kan zijn dat die pagina al een tijdje los is of het kan net gebeurd zijn.

0
Kelder is de Man 20 februari 2018 om 18:32

Tinkerbel
Echt heel stom.. dank je:) Ben m al 2 keer kwijtgeraakt. 1 is na een paar jaar terug gevonden achter de verwarming.

0
  • 1
  • 2

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone