‘Lars van der Haar topfavoriet voor EK veldrijden, Eli Iserbyt staat niet op het podium’

zondag 6 november 2022 om 08:35
‘Lars van der Haar topfavoriet voor EK veldrijden, Eli Iserbyt staat niet op het podium’

foto: Cor Vos

Podcast

In de nieuwe aflevering van de WielerFlits Podcast draait alles om de cross. Wat kunnen we verwachten van het EK veldrijden op de Citadel van Namen? Wie gaan er strijden om de overwinning en wat betekent de parcourswijziging? Je hoort het hier!

Maxim en Youri worden voor deze aflevering vergezeld door veldritredacteur Zeger, die momenteel in Parijs is voor het baanwielrennen.  Zondag zal de Vlaamse crosskenner in Namen aanwezig zijn om verslag te doen van het Europees Kampioenschap. Als Vlaming zegt hij het niet graag, maar hij verwacht een Nederlands feestje in Wallonië.

Naast het veldrijden wordt ook het Tourparcours van 2023 nog even onder de loep genomen. Maxim en Youri buigen zich over de stelling: een type coureur als Wout van Aert kan de Tour winnen. Benieuwd geworden? Luister de podcast hier!


Luister hierboven naar de podcast en abonneer je via je favoriete podcastapp.
iTunes
Spotify
RSS-feed

Dit artikel delen:

19 Reacties

Patrick 3 november 2022 om 17:22

Mocht Lars tweede geworden zijn op de Koppenberg met een seconde achterstand op Eli dan was Eli weer topfavoriet zeker. Lars, Eli, Vanthourenhout en Sweeck doen in mijn ogen weinig tot niets onders voor elkaar. Er is geen topfavoriet bij de mannen. Hup Lars!

3
Zwarte Trui 3 november 2022 om 19:13

Van der Haar was wel het meest overtuigende in de afgelopen 3 crossen. Zonder pech 2x gewonnen. Het is ook november dus binnenkort is er niet veel meer over van Eli.

0
Wheely 4 november 2022 om 09:21

Was er geen Juice? ;-)

0
Youri IJnsen 4 november 2022 om 10:26

Niet geluisterd? :P

0
Wheely 4 november 2022 om 12:42

Zeker wel, ok het Sweeck stukje was nog redelijk Juicy.

0
Krist The Vanma 4 november 2022 om 15:32

Je maakt jezelf nog een beetje meer belachelijk met je antwoorden, Romans.

-3
Marlin 6 november 2022 om 10:33

Willen de trollen en zij die niets bijdragen tot dit item, zich onthouden van commentaar ? Ga lekker fietsen of lopen. Over dik drie maanden is het veldritseizoen voorbij en kunnen jullie weer lekker inloggen. Om over Evenepoel en Lefevere te zeiken. Of over hoe goed Jumbo wel is voor Van Aert.

-3
sooike 4 november 2022 om 10:40

Waar komt die Vlaming ineens vandaan? Hij voegt immers niets toe! Verder vooral met de saaie stem van een van de twee Nederlanders een saaie podcast. Voegt weinig toe !

-4
Youri IJnsen 6 november 2022 om 10:44

Toch bedankt voor het luisteren, Sooike! :-)

0
Mwielerfan 6 november 2022 om 14:17

Mooi antwoord youri

0
Romāns Vainšteins 3 november 2022 om 15:09

Wat zou het grote verschil zijn met als het nu het WK geweest was?

-8
Alfred Issendorf 3 november 2022 om 16:40

Waarom wil je dat zo graag weten? Jij geeft toch niets om veldrijden?

6
Romāns Vainšteins 3 november 2022 om 17:07

Waarom wil jij weten waarom ik dat vraag, het maakt jou toch geen moer uit dat ik er geen moer om geef?

-4
Alfred Issendorf 3 november 2022 om 17:40

Dat klopt. Ik ben gewoon benieuwd naar jouw drijfveer om al twee topics te vervuilen met dezelfde onnozele vraag. Is het gewoon trollen, provoceren? Of iets triesters, wat aandacht willen trekken? Of stoor je je dermate aan het veldrijden dat je een roeping hebt zoveel mogelijk medestanders in je anti-cross clubje te verzamelen?

5
Romāns Vainšteins 3 november 2022 om 18:59

Een crossfan provoceren is een beetje dubbelop, die zitten vaak toch al op de hoogste kast mogelijk.

-4
Krist The Vanma 4 november 2022 om 11:26

Je maakt jezelf een beetje belachelijk met je antwoorden, Romans.

-1
Romāns Vainšteins 4 november 2022 om 14:10

Oei, dat moeten we natuurlijk niet hebben op een forum zoals dit.

0
Jan 6 november 2022 om 09:31

Als je net zoveel tijd zou steken in trainen als reageren op dit forum zou je een goeie prof kunnen zijn schat ik zo in.

1
BoemBoemWvA 6 november 2022 om 13:08

@rv je bent wel negatief laatste tijd zeg. Gaat het wel goed allemaal?

1

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone