KNWU onthult morgen nieuwe hoofdsponsor

dinsdag 26 januari 2016 om 14:09
KNWU onthult morgen nieuwe hoofdsponsor

De nieuwe sponsor neemt het stokje over van Rabobank- Foto: Sirotti

De KNWU heeft de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor met succes afgerond. De wielerbond zal morgenvroeg op een persconferentie de naam van de nieuwe geldschieter onthullen.

De zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor was noodzakelijk nadat Rabobank vorige maand bekendmaakte zich na 2016 terug te trekken uit de wielersport. Dat heeft niet alleen gevolgen voor de KNWU, maar ook voor Rabobank-Liv en het Rabobank Development Team.

Dit artikel delen:

19 Reacties

rahimns 26 januari 2016 om 14:11

Dat is goed nieuws voor de bond, nu hopen dat ook Rabo-Liv en het Development Team snel een nieuwe sponsor vinden.

Wielerfan1987 26 januari 2016 om 14:17

Ik dacht dat er al een nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt was in 2015… Centric was dat volgens mij wat toen genoemd werd

Hakkie2 26 januari 2016 om 14:29

@wielerfan: je hebt gelijk

Utrecht19 26 januari 2016 om 14:35

Of bedoelen ze een nieuwe hoofdsponsor voor de jongeren en-of vrouwenploeg.
Want Centric was mij ook al eerder bekend en is inderdaad ook al officieel aangekondigd.

Brabantwielrennen 26 januari 2016 om 14:49

Werd Centric niet co-sponsor?

Pieterboy 26 januari 2016 om 14:57

@Brabantwielrennen klopt

petoi 26 januari 2016 om 15:56

Ik zeg Boels.

xistnc 26 januari 2016 om 16:54

Corendon?

SteVwonder 26 januari 2016 om 20:15

La Place?

Coldeportes 26 januari 2016 om 20:19

Kärcher? ;)

Onie 26 januari 2016 om 20:24

Univé?

aardappeljager 26 januari 2016 om 21:30

ABN. Ze zijn Rabo ook al gevolgd in het hockey…

Pizzi 26 januari 2016 om 21:39

CoolBlue?

nikleb 26 januari 2016 om 22:32

Vacansoleil, TVM of Skil

Speedy Mark 27 januari 2016 om 08:46

Unibet volgens de Telegraaf… Zeer achterbakse zet van de KNWU richting de Lotto en de Staatsloterij. Zeker met het oog op het behoud van de grootste nederlandse wielerploeg Lotto-Jumbo

Nick Nuyens 27 januari 2016 om 10:04

Unibet ja las het ook net.

Willem Oltmans 27 januari 2016 om 10:23

Juist niet achterbaks. Ik ben juist blij dat er meerdere bedrijven geld in de wielersport willen steken!!

Ideefiks 27 januari 2016 om 10:32

Hele rare deal van NWU.
Onder voorbehoud dat de kansspelbelasting een stuk omlaag gaat en dat Unibet toegang tot de Nederlandse gokmarkt krijgt. Ik denk niet dat de Nederlandse politiek gevoelig is voor dit soort chantage. Ik snap ook niet echt waar de KNWU mee bezig is.

Hakkie2 27 januari 2016 om 10:51

Belachelijk dat de KNWU zich voor een politiek karretje laten spannen. En in feite hebben ze dus geen sponsor, want de kans dat er op de eisen in zal worden gegaan vind ik gezien de laatste debatten hier over echt heel erg klein. Blijkbaar heeft de commercieel directeur van de KNWU niet eerst even een onderzoek gedaan bij de politieke partijen. Ik hoop dat hij wel op zoek blijft naar een back up, want voor de zomer wordt dat tarief al verhoogd.

Volg hier

Headlines

Materiaalzone

Populair