In welke veldritten rijden Wout van Aert en Mathieu van der Poel tegen elkaar?
foto: Cor Vos
vrijdag 26 januari 2024 om 09:00

In welke veldritten rijden Wout van Aert en Mathieu van der Poel tegen elkaar?

Overzicht Mathieu van der Poel en Wout van Aert komen elkaar altijd tegen, in het veld én op de weg. In 2023 en 2024 is dat niet anders. De Nederlander en de Belg zullen elkaar veelvuldig treffen, in het voorjaar, in de zomer en in de winter. Wil je niets missen van het onderlinge duel tussen MVDP en WVA? In deze koersen rijden ze samen.

RIDE Magazine
WielerFlits Podcast
8 Reacties
Sorteer op:
12 november 2023 19:00
Kijk nu al echt uit naar hun duels in die twee avondraces. Zilvermeercross & Diegem. De ambiance, de spanning, de techniciteit - zo veel mooier dan dan een gemiddelde rit in een gemiddelde World Tour etappekoers.
    14 november 2023 17:08
    Geen diegem voor wout. Het is een schande. Dat was veruit de mooiste cross vorig seizoen
    14 november 2023 17:16
    Heel spijtig dat hij hem alsnog heeft laten vallen inderdaad.

    Aan de andere kant: het was vorig jaar ook aan Pidcock te danken dat Diegem zo mooi werd. Als hij zich kan mengen tussen de grote twee, krijg je een veel interessantere dynamiek. Wellicht helpt hij dit jaar Mol of Gavere uitgroeien tot superklassieker.
25 november 2023 12:52
Hij zal wel "bang" zijn om weer het nakijken te krijgen, maar wat als Woutje in het voorjaar weer geen prijs pakt omdat simpelweg een of meerdere sterker zijn? Dan word hij helemaal afgeschoten.
    26 november 2023 09:42
    Het zou zo kunnen uitdraaien.....maar ik geloof erin dat door zijn spaarmodus in de winter....2024 het jaar wordt dat voor Wout een game changer zal worden in zijn voorjaar op de weg. Indien het ijdele hoop zou blijken in zijn monumentenzorg? dan maakt hij nog steeds kans om in de Giro met een top5 in het AK te scoren. Indien geen van dit alles behaald zou worden en anderen die zich niet gespaard hebben beter zouden blijken? tja, dan gaat hij door velen, waaronder zelfs zijn BE/ NL addict's, verguisd, uitgespuwd en afgeschoten worden.
12 november 2023 21:04
Is dat programma van wva wel definitief? Heeft dit dan al zin eigenlijk.
14 november 2023 17:26
Ik kijk er al naar uit!!
15 november 2023 08:06
Is de kop wordt het wk genoemd, maar vervolgens staat daar niets over in de tekst. Is het nu zeker dat ie die niet rijdt? Wk is 2 weken na Benidorm, gewoon effe meepakken natuurlijk. Al was het maar omdat het wk anders niks voorstelt. Is al bekend of Pidcock het wk rijdt?