BrandLoyalty en Skoda vertrekken bij LottoNL-Jumbo

Door , dinsdag 6 november 2018 om 14:21

LottoNL-Jumbo neemt afscheid van partners BrandLoyalty en Skoda. Beide bedrijven zullen in 2019 niet meer verbonden zijn aan Team Jumbo, zoals de ploeg volgend jaar gaat heten.


LottoNL-Jumbo laat aan WielerFlits weten voor zowel subsponsor BrandLoyalty als Skoda nieuwe partners te hebben gevonden. Welke bedrijven dat zijn, maakt de ploeg binnenkort bekend.

Autoleverancier Skoda was sinds 2004 als autopartner verbonden aan de ploeg en diens voorgangers. BrandLoyalty was sinds 2015 subsponsor van LottoNL-Jumbo. BrandLoyalty, dat gespecialiseerd is in loyaliteitspromotie, was al sinds 2012 sponsor van schaatsploeg Team BrandLoyalty. Toen in 2015 het gecombineerde LottoNL-Jumbo ontstond, raakten zij ook betrokken bij de wielerploeg.

Dit artikel delen:

18 Reacties

jessevdalen 6 november 2018 om 14:25

Dat er nieuwe sponsors zijn is al goed nieuws! Ploeg zit duidelijk in de lift op alle fronten!

Wheely 6 november 2018 om 14:32

Al geruchten over de nieuwe auto? Een Aston Martinr RB14?

KnightBiker 6 november 2018 om 14:33

Jammer van Brandloyalty, dat was toch de aanstichter van lotto-Jumbo ploeg die De sponsoren bij elkaar bracht.

Markjow 6 november 2018 om 15:00

Wel jammer van Brandloyalty. Ik zag hun naam, volgens mij, ook al niet meer op de schaatspakken staan van de Jumbo ploeg. Heeft toch een belangrijk aandeel gehad met het in stand houden van deze ploeg.

Ook goed om te lezen dat er al nieuwe sponsoren zijn ingestapt!

tendam 6 november 2018 om 15:10

De vervanger van BrandLoyalty wordt zeker Crelan ;)

horsm 6 november 2018 om 15:32

Haha… dat zou dan weer uit ‘brandloyalty’ aan de door hun gesponsorde renner Van A. zijn.

jvh93 6 november 2018 om 15:15

Crelan zit er dik in natuurlijk, die maken ze waarschijnlijk bekend tegelijk met het bekend maken van Van Aert

Romāns Vainšteins 6 november 2018 om 15:31

Van brandloyalty zou je zoiets toch nooit verwachten ?

vlek 6 november 2018 om 15:55

Ik meen dat het altijd de insteek van Brandloyalty was om overbodig te worden.

xistnc 6 november 2018 om 16:57

Van der Kallen zal op de achtergrond heus wel betrokken blijven, met of zonder BrandLoyalty.

Jandepandaman 6 november 2018 om 17:18

Er staat mij iets bij dat Mini stopt bij Sunweb toch? 1+1=2?

SolitaryShell 6 november 2018 om 19:00

Bedankt in ieder geval. Zonder BrandLoyalty had deze ploeg niet meer bestaan.

alvaro mejia 6 november 2018 om 22:11

Jumbo is toch ook sponsor van ene Max Verstappen, misschien heeft hij een paar leuke auto’s geregeld.

Kosmonaut 6 november 2018 om 22:34

Het is niet te hopen dat ze ook Renault krijgen. Stel je voor, willen de renners bevoorrading of regenjasjes halen oid, is er geen volgauto meer omdat ze zijn stil gevallen ….

Flamme Rouge 7 november 2018 om 00:07

Verstappen rijdt volgend seizoen niet meer met een Renault motor. Honda neemt de honneurs dan waar voor Red Bull. Maar leuke gedachte, zien we Nico Verhoeven al rondscheuren in een luidruchtige Civic?

Rhohan 7 november 2018 om 10:07

@Kosmonaut
Van de zomer heb ik een flink aantal kilometers gereden door de bergen met mijn Renault Clio… ging perfect ;)

T-Rex 7 november 2018 om 11:16

In de wandelgangen ook wel renault clico genoemd ;)

Marveloke 7 november 2018 om 11:48

Toch niet erg loyal als brand… Voor de rest uiteraard goed dat ze überhaupt gesponsord hebben

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.