Wielertenues 2017: BORA-hansgrohe kiest voor zwart shirt

dinsdag 13 december 2016 om 11:33
Wielertenues 2017: BORA-hansgrohe kiest voor zwart shirt

BORA-hansgrohe heeft vandaag op een persconferentie haar ploeg voor 2017 voorgesteld. De nieuwe Duitse WorldTour-ploeg heeft ook het wielershirt voor komend seizoen onthuld. De ploegmaten van Peter Sagan zullen in een overwegend zwart shirt te zien zijn.

Dit artikel delen:

26 Reacties

Chaba 13 december 2016 om 11:37

Bah wel weer erg donker! gelukkig heeft Sagan zijn regenboogtrui!.

Cadellie 13 december 2016 om 11:40

Grrr, ze hadden wat moeten doen met het groen van Hansgrohe

Kwibus 13 december 2016 om 11:41

Ziet er allemaal wel aardig uit, maar weeeeer een zwart shirt…

arjando.ooms 13 december 2016 om 11:50

Peleton wordt wel een duistere bedoeling zo met al dat zwart.

Mag UCI/wedstrijdorganisatoren hier wat van vinden i.v.m. herkenbaarheid en onderscheid van ploegen?

wielrenner 13 december 2016 om 11:50

Ook lekker veilig op training………………

achtpuntzes 13 december 2016 om 11:55

mooi zwart kruis :p

Sephiroth 13 december 2016 om 12:11

Ik hoopte op mee rgroen van Hansgrohe, jammer dat het zo een zwarte bende is geworden.

Laatste man 13 december 2016 om 12:23

Celeste groen van Hansgrohe had beter geweest.

Pizzi 13 december 2016 om 12:26

Gemiste kans wat betreft het Hansgrohe-groen. Die ‘halftone gradient’ (niet helemaal de juiste bewoording, maar ok) … meh.

Maar lang leve de smalle rits!

josi 13 december 2016 om 12:31

Ik word er niet echt warm van. Het zal nog lastig worden om al die donkere outfits uit elkaar te halen.

Luca Quasi 13 december 2016 om 13:07

Je kijkt er dwars doorheen, dat hoeft nu ook weer niet… Dat wordt moeilijk renners herkennen met al dat zwart in het peloton..

thorsen 13 december 2016 om 13:09

Zwart, dus slecht.

En die bolletjes maken het helemaal af…

Sunrider 13 december 2016 om 13:16

Verslaggeving wordt goeddeels afhankelijk van de startnummers, dat wordt lachen (huilen mag ook).

ah-ja 13 december 2016 om 13:20

Het is ook niet de bedoeling ‘goed herkenbaar te zijn in het peloton’. De naam van de sponsor moet goed herkenbaar zijn. Wit op zwart beter kan niet, wetenschappelijk bewezen.

Chrys 13 december 2016 om 13:20

Weer lekker zeuren over het zwart jongens!
Het shirt was vorig jaar ook al zwart en volgens mij is er zelfs meer rood dan zwart in het peloton…

Manuel Beltran 13 december 2016 om 13:25

@ Ah-ja
Onzin. Wit/blauw, groen/blauw, geel/zwart, rood / geel… en zo zijn er nog genoeg combinaties die het ook prima doen…

ah-ja 13 december 2016 om 13:32

@Manuel Beltran
Onzin.
Ik herhaal wetenschappelijk bewezen dat deze combinatie het meeste bijblijft.
Groen/blauw? Kom op..

achtpuntzes 13 december 2016 om 13:33

zwartkijkers, die wielerflitsers. :p

Romāns Vainšteins 13 december 2016 om 13:34

Borang …

Laatste man 13 december 2016 om 14:13

Overigens lijkt me een plaatje van de rug ook wel handig. Snap niet dat de wielerploegen dat niet direct meenemen. Daar kijken we vrij vaak naar.

zipp404 13 december 2016 om 16:57

Mooi, zeker een verbetering ten opzichte van vorig jaar! De mooiste tot nu toe.

Manuel Beltran 13 december 2016 om 17:06

@ Ah-ja
groen/blauw is een pijnlijke misser, ik bedoelde groen wit. Ben wel benieuwd naar je wetenschappelijke bewijs…

Jungle Man 13 december 2016 om 21:24

Zo’n mooie sponsor, en dan zo’n suf shirt. Gemiste kans

Leukefans 13 december 2016 om 21:28

Geloof dat hier vorig jaar veel van dezelfde reacties kwamen over donkere shirts, maar hebben er veel mensen nu echt last van gehad wat betreft herkenbaarheid?

Romāns Vainšteins 13 december 2016 om 21:38

Aankomend seizoen gaat het wel heel erg worden hoor.

Headlines

Materiaalzone

Populair