Algemeen directeur Justin Goetzee verruilt NAC Breda voor Jumbo-Visma

maandag 17 december 2018 om 08:51
Algemeen directeur Justin Goetzee verruilt NAC Breda voor Jumbo-Visma

foto: Marcel Koch

Justin Goetzee zal zich per 1 februari 2019 bij Richard Plugge en Jac Orie voegen in het management van Jumbo-Visma. Goetzee komt over van voetbalclub NAC Breda waar hij algemeen directeur was.

Bij Jumbo-Visma zal het pakket van Goetzee voornamelijk bestaan uit algemene zaken, commercie en communicatie. “Ik ben erg trots dat ik binnenkort aan de slag mag bij Jumbo-Visma”, luidt de reactie van de nieuwste aanwinst van de Nederlandse WorldTour-formatie.

“Ik zal me vol overgave storten op de uitdagingen en kansen die er liggen”, klinkt het vol enthousiasme bij Goetzee. “Graag wil ik een grote bijdrage leveren aan de teams door ze op operationeel en commercieel gebied te ontzorgen. Op die manier kan de maximale focus op de sportieve prestaties blijven liggen.”

Dit artikel delen:

12 Reacties

Chasse_patate 17 december 2018 om 08:57

Al jaren een die hard NAC fan. Maar daar was ik geen fan van Goetzee. Zal ik nu ook wel niet worden.

Dolledriesoldebroek 17 december 2018 om 09:12

Hij heeft de boel ook netjes achtergelaten bij nac.. op basis waarvan nemen ze hem over!?!?

AlfredoBinda 17 december 2018 om 10:04

Goetzee was juist z’n beetje de enige in de top van NAC die wel capabel was en goed beleid probeerde te voeren. Toen hij aantrad bij NAC waren ze praktisch failliet en nu is het gewoon weer een gezonde club die groene cijfers schrijft. Het overgrote deel van de supporters is ook ontzettend positief over hem.

reusjen 17 december 2018 om 10:16

Ik hoop dat hij het bij de commerciële doelen houdt en zich verder niet met de visie gaat bemoeien. Die is bij NAC namelijk ver te zoeken.

tendam 17 december 2018 om 11:46

De volgende stap is Pierre van Hooijdonk als technisch directeur ;)

peervaneynthoven 18 december 2018 om 00:26

Daar lijkt hij me uitermate geschikt voor als ik hem steeds zo vanaf de veilige kantlijn hoor roeptoeteren hoe het allemaal moet :-(

kelderfan 17 december 2018 om 12:37

Goede zaak, dat hiermee Plugge wordt ontzorgd. Ik dacht, dat Merijn Zeeman klaar was voor een stap omhoog.

gardeyn 17 december 2018 om 13:44

Want die staat bekend om zijn operationele en commerciele kwaliteiten?

kelderfan 17 december 2018 om 14:13

Die ontbrak echt in ’t management.:)

rahimns 17 december 2018 om 15:27

@Kelderfan dit gaat over de algehele leiding van de schaats/wielerploeg, wat moet Merijn Zeeman daar.

Bikeage 17 december 2018 om 18:23

Zelfde kleur broeken en shirts als NAC = SAFE.

peervaneynthoven 18 december 2018 om 00:29

Leuk nog even deze foto plaatsen bij een nieuwsbericht. Kan nog net en uiterst relevant. Over 4 dagen een andere foto.

Headlines

Materiaalzone

Populair