Volg hier de GP Industria e Artigianato 2021
zondag 7 maart 2021 om 11:00 Volg in Google

Volg hier de GP Industria e Artigianato 2021

Ook vandaag wordt in Italië gekoerst. Rond het Toscaanse Larciano, ongeveer tachtig kilometer ten noordwesten van Strade Bianche-stad Siena, wordt de GP Industria verreden. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de koers!

Het parcours van de GP Industria e Artigianato laat zich goed vergelijken met dat van de Trofeo Laigueglia, die woensdag door Bauke Mollema werd gewonnen. De Nederlander is ook hier een van de favorieten aan de start, net als onder meer Mauri Vansevenant en Mikel Landa. De koers begint met vier vlakke omlopen in de eerste helft van de wedstrijd en gaat daarna verder met vier heuvelachtige ronden in de tweede helft. Daarin is de klim naar Fornello de scherprechter.

Om 11.15 uur wordt het startsein gegeven voor de GP Industria. De finish wordt verwacht tussen 15.56 en 16.24 uur. De wedstrijd is in Nederland en België niet live op televisie te volgen. In Italië zendt Rai Sport de wedstrijd vanaf 14.20 uur uit.

Links
Voorbeschouwing: GP Industria & Artigianato 2021

Website organisatie
Deelnemers
Parcours

Liveticker (Twitter #GPLarciano)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
39 Reacties
07-03-2021 11:16
Hup Bauke, je fanclub staat weer paraat!
07-03-2021 12:44
Hop バウケ・モレマ
    07-03-2021 13:09
    Ik wist niet dat Bauke een Japanse fanclub heeft ;)
    07-03-2021 13:34
    Wat wil je als twee keer de Japan Cup hebt gewonnen!
07-03-2021 13:58
Gezien deze koers niet (in Nederland) op TV is verwacht ik dat Bauke gaat winnen. :)
07-03-2021 15:21
Hebben jullie ook zo'n snertbeeld op tiz?
07-03-2021 15:23
Ze m op Mauri!!
07-03-2021 15:25
Quintana en Devenys in de aanval. Mollema en Landa wat later sluiten aan.
    07-03-2021 15:26
    Het is Mauri niet devenyns
    07-03-2021 15:28
    Ja, inderdaad Vansevenant. Sterk weer.
    07-03-2021 15:28
    De vier hebben 20sec met nog 10.5km op een eerste groepje.
07-03-2021 15:30
Quintana, Mollema, Vansevenant en Landa werken goed samen.
07-03-2021 15:32
Het loopt niet lekker bij de achtervolgers, onder meer Schelling mee.
    07-03-2021 15:33
    De 4 gaat het uitvechten voor de zege
    07-03-2021 15:34
    Lijkt er wel op ja. Al rijdt Trek gek genoeg ook bij de achtervolgers.
    07-03-2021 15:38
    Heeft Mauri een sprint?
07-03-2021 15:34
Nog 6.5km en Quintana, Mollema, Vansevenant en Landa hebben 27sec
07-03-2021 15:35
Jezus waarom rijdt Trek in groep 2??
07-03-2021 15:35
Waarom rijdt TREK zo hard in de achtervolging op Mollema?
07-03-2021 15:35
Kan iemand mij uitleggen waarom Trek achter Mollema aan het rijden is?
edit: de voorsprong lijkt echter wel geruststellend.
07-03-2021 15:37
Nog 3.5km en zo'n 23/25sec
    07-03-2021 15:39
    Nog 1.5km voor Quintana, Mollema, Vansevenant en Landa en 20sec
07-03-2021 15:39
Nibali blijft rijden...wat vals
    07-03-2021 15:39
    Hij liet wel een gaatje vallen toen Valverde overnam. Dus toch nog wat ploegwerk.
07-03-2021 15:39
Heeft Mauri een sprint?
07-03-2021 15:40
Eentje van Bora op komst.
    07-03-2021 15:40
    Schelling is het.
07-03-2021 15:41
Vansevenant is het die de sprint wint voor Mollema.
07-03-2021 15:41
Wow... Straffe stoot van Mauri.
07-03-2021 15:41
Mauri wint m voor mollema, woow!
07-03-2021 15:41
Wat een finale!
07-03-2021 15:42
Wow dacht ff dat Schelling het ging redden.
    07-03-2021 15:44
    Ja, leek even een op en over situatie, echt knap maar net iets te vroeg erop en erover gegaan uiteindelijk.
    07-03-2021 15:44
    Gebrek aan ervaring, hij had een ander de sprint moeten laten beginnen. Nu trok Ide aan voor de rest.
    07-03-2021 15:45
    Als Mollema er niet achter gaat wint hij wel want de rest leek te twijfelen
07-03-2021 15:43
Landa 3e voor Quintana.
07-03-2021 15:44
Mooi hoor van die jonge Belg! Jeetje, elke koers zit je op het puntje van je stoel! Fantastisch gewoon! Was natuurlijk voor Mollema, of Schelling! maar die Vansevenant verdient het ook absoluut!
07-03-2021 15:44
Sterke poging van Ide. Mollema legt de rode loper voor Mauri open

Om te reageren moet je ingelogd zijn.