Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:20 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe

De Vuelta gaat vandaag verder met de eerste aankomst op Spaans grondgebied. De route richting Tarragona loopt over een (voor Spaanse begrippen) relatief vlak parcours. Op papier lijkt het dus een rit voor de sprinters, maar zijn er ploegen die in staat zijn om het peloton te controleren?

De etappe start om 12:35, de aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. De live-uitzending op Eurosport en Sporza begint om 15:00. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Etappe 4 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
72 Reacties
22-08-2017 12:39
Degenkolb!
22-08-2017 12:53
Ik zeg de Gendt in de ontsnapping om de 3 puntjes op dat bergje te pakken en zo de bollentrui te veroveren.
22-08-2017 12:53
@Slurpie Blauw: Magnus Cort Nielsen of Sacha Modolo.
22-08-2017 12:56
Naäper! :) Maar ik gok ook op Cort Nielsen.
22-08-2017 12:56
Ik ga voor lobato
22-08-2017 12:57
denk Rojas vandaag
22-08-2017 13:04
Trentin
22-08-2017 13:09
Trentin
22-08-2017 13:11
Blythe, easy
22-08-2017 13:23
Is Naäper een foute spelling van het woord na-aper of een Estse sprinter die ik nog niet ken? :D
22-08-2017 13:34
Cort Nielsen
22-08-2017 13:41
Theuns!
22-08-2017 13:50
Zag net het route plaatje van de laatste kilometers. Bijna debiel technisch, met heel veel rotondes en scherpe bochten. Dat wordt een loterij en levensgevaarlijk. Ik hoop dat niemand op zijn plaat gaat, en dat er geen botjes breken. Wie tekent zo'n aankomst uit? Toch zie je dat wel vaker in vooral de Vuelta. De veiligheid in het geding!
22-08-2017 13:52
Escartin tekent die uit want die was zelf een topsprinter :-)
22-08-2017 14:09
@Bartje nou niet bij elke rotonde een luier aanttekken, ze kunnen er ook met 30 overheen. Een rotonde op 1 km, en daarna nog twee bochten. De laatste bocht schat ik, gezien het kaartje op zo'n 350 meter van de meet? Dat is veel meer dan die Van Poppel sprint uit Zwitserland vorig jaar. Mooie finale waarbij een vluchter of uitvaller nog een kansje heeft om voor te blijven. Of moet elke sprint de laatste 5 km op een rechtdoorgaande zesbaansweg?
22-08-2017 14:14
Reguigui
22-08-2017 14:16
@ Joachim
Een taalpurist als jij zou toch altijd het bijvoegelijk naamwoord 'verkeerde' (of desnoods 'incorrecte') moeten prefereren boven 'foute'. Deze term gebruik je namelijk om een smaak te beschrijven die afwijkt van de algemeen geaccepteerde cultuur (i.t.t. fout).
22-08-2017 14:18
Er wordt hier gedaan alsof het een uitgemaakte zaak is dat er 'wel eventjes gesprint gaat worden.' Ik denk van niet. Ik zeg: Johan Le Bon vanuit een sprint-a-deux.
22-08-2017 15:11
Iemand een werkende stream?
22-08-2017 15:16
Deze meneer brak begin juli zijn knieschijf;

https://twitter.com/cronoescalada/status/899961450067894272
22-08-2017 15:22
Als dit maar goed gaat. Je houdt je hart vast;

https://twitter.com/thijszonneveld/status/899984690857164800
22-08-2017 15:36
Ach ja, paniekkikker Zonneveld heeft weer eens iets ongehoords gevonden ...Schande !
22-08-2017 15:58
@RV, dat staat er helemaal niet. Bovendien als iets vaker voorkomt is het niet per definitie niet waar. Ik ben in elk geval blij dat ik er niet met 60 per uur doorheen hoef, nog even los van het feit dat ik die snelheid alleen in de auto haal.
22-08-2017 16:09
Die van de Berg wordt wel steeds beter in het slap ouwehoeren, zojuist gehoord dat er eentje meerijdt in de kopgroep die ter ontspanning zelf brood bakt en muffins recenseert.
22-08-2017 16:12
Net als gisteren mist de regie zowat alles wat er gebeurt. Zeker vandaag is dat een hele prestatie, want er gebeurt zowat niks.
Overigens een straf windje daar op het vals plat.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.