Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:20 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe

De Vuelta gaat vandaag verder met de eerste aankomst op Spaans grondgebied. De route richting Tarragona loopt over een (voor Spaanse begrippen) relatief vlak parcours. Op papier lijkt het dus een rit voor de sprinters, maar zijn er ploegen die in staat zijn om het peloton te controleren?

De etappe start om 12:35, de aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. De live-uitzending op Eurosport en Sporza begint om 15:00. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Etappe 4 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
72 Reacties
22-08-2017 16:17
Neil Stephens said that Cort Nielsen work is to protect the leaders. Maybe he can have his opportinity in the last stages.
22-08-2017 16:18
Het is toch best absurd dat Cort mee gaat naar deze Vuelta en totaal niet gaat sprinten in een rit als deze?
22-08-2017 16:20
Wel mooie beelden van hoe tergend en slopend dat Spaanse, hete, lege land is.
22-08-2017 16:21
@ Bertje, dat hoorde ik gisteren ook mensen zeggen, maar is dit gepappegaai of heb ik iets gemist?
22-08-2017 16:23
Ben vooral benieuwd hoeveel lui geintimideerd zijn door Froome zijn poging tot machtsvertoon. Ikzelf zou er niet wakker van liggen, zou zomaar kunnen dat zijn derde week niet al te best wordt, maar dat ze er op spelen dat de geode teamcontrole, intimiderend rijden van de ploeg en eerder opgebouwde voorsprong net voldoende zijn.
22-08-2017 16:28
@Bertje, heel absurd inderdaad. Zeker in zo'n etappe als vandaag kan je de kopmannen met Tuft, Bewley, Verona, Haig en Juul Jensen omringen en voorzien van voorraad. Dat je niet voor Cort gaat rijden snap ik dan nog maar laat hem in de finale lekker zijn plan trekken.
22-08-2017 16:38
@Japsie, hij zegt het net in een interview op Eurosport.

@Spaakje, dat lijkt mij dus ook.
22-08-2017 16:43
Bizar dan idd.
22-08-2017 17:06
Dat zeggen ze maar zodat ze niet mee hoeven te werken met het terug halen van de koplopers.
22-08-2017 17:12
@Busted,

In de link het kaartje van de laatste kilometers. Eerst alle klassementsploegen positie behouden over een stuk of zes zeven rotondes, dan drie kilometer keren en draaien! En dat gevoegd bij die versmalling op 300 meter...

Wellicht geen luier aandoen, maar spalken meenemen.

http://www.ciclismointernacional.com/vuelta-a-espana-2017-stage-4-preview/
22-08-2017 17:14
Poels pakt 1 seconde terug...
22-08-2017 17:15
Als orica zo'n achterlijk plan trekt hoop ik juist dat hen wat gebeurt. Hoe idioot is dat zeg
22-08-2017 17:19
Kelderman gevallen
22-08-2017 17:20
Dit bericht is verwijderd
22-08-2017 17:20
Val van Kelderman
22-08-2017 17:20
Kelderman gevallen....
22-08-2017 17:20
daar stond Wilco
22-08-2017 17:21
en het is.... tadaa! Kelderman! :(
22-08-2017 17:21
Haha, waardeloze vent zeg. Blijkbaar vind hij het asfalt erg fijn om van dichtbij te zien.
22-08-2017 17:21
Kelderman is idd niet de meest gelukkig coureur. Een valpartij kan iedereen overkomen, maar net als bij Miguel Angel López lijken valpartijen hem te achtervolgen.
22-08-2017 17:21
Gras is groen :)
22-08-2017 17:21
Wie koopt zijwieltjes voor die jongen?
22-08-2017 17:22
Hij doet zijn reputatie eer aan onze Kelderman pfff.
22-08-2017 17:22
Hupske teveel azijn op?
22-08-2017 17:23
Geef die jongen een setje zijwielen, man man man

Om te reageren moet je ingelogd zijn.