Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:20 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de vierde etappe

De Vuelta gaat vandaag verder met de eerste aankomst op Spaans grondgebied. De route richting Tarragona loopt over een (voor Spaanse begrippen) relatief vlak parcours. Op papier lijkt het dus een rit voor de sprinters, maar zijn er ploegen die in staat zijn om het peloton te controleren?

De etappe start om 12:35, de aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. De live-uitzending op Eurosport en Sporza begint om 15:00. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Etappe 4 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
72 Reacties
22-08-2017 17:23
Oef, minuutje achterstand.
22-08-2017 17:23
Kelderman heeft echt een probleem. Zelden een koers waarbij hij niet het asfalt van dichtbij ziet.
22-08-2017 17:24
@hupske
Zie het komische er niet van in alsmede waarom is hij hierom waardeloos?
22-08-2017 17:24
Zat wat te dromen denk ik.
22-08-2017 17:25
Echt zonde van zo'n renner.. want hij heeft talent. Maar meer dan een leuke meesterknecht met hier en daar een uitschieter zal hij denk ik niet gaan worden op deze manier
22-08-2017 17:26
Man man man, hoe is dit nu weer mogelijk?!? Dit is geen toeval meer:-(
22-08-2017 17:28
Toch om moe van te worden dat die jongen constant op de grond ligt? Potentie heeft hij zeker, maar constant ligt hij op de grond waardoor er weer niks uit komt.

Bravo dat hij nog terugkomt in het peloton, maar de rest van de Vuelta heeft hij weer last van zijn valpartij.
22-08-2017 17:28
Hij is terug in het peloton. Maar man man, concentratie is wel een probleempje
22-08-2017 17:28
Wat zit er op Wilco zijn rug? Lijkt wel een dode muis ofzo
22-08-2017 17:29
Zit je lekker op je fiets? Nee ik kelder man... :)
22-08-2017 17:30
De beste stuurlui staan weer aan wal. 200km in zenderende hitte met 200 man, logisch dat je niet vijf uur lang geconcentreerd kan zijn.
22-08-2017 17:30
Snel weer terug
22-08-2017 17:36
Heerlijke ploeg heeft Bol toch.
22-08-2017 17:39
Net voor de drie km...
22-08-2017 17:39
Valpartij. Oefff... geen Kelderman erbij. Wel Pozzo volgens mij. Dani Moreno ook.
22-08-2017 17:40
Wat een chaos!
22-08-2017 17:40
Dit bericht is verwijderd
22-08-2017 17:40
Oef. D.Moreno en Pozzovivo. Dat is niet best. Komen zo op achterstand.
22-08-2017 17:42
Ai Lobato bijna
22-08-2017 17:43
Netjes van Lobato
22-08-2017 17:43
Hopelijk is Pozzo in orde
22-08-2017 17:43
Lobato 2e...close. Zocht goed positie.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.