Vuelta 2017: Volg hier de derde etappe
maandag 21 augustus 2017 om 12:26 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de derde etappe

Na een hectisch openingsweekend, zullen de klassementsrenners op de eerste maandag al de degens met elkaar kruisen. De vlakke wegen aan de winderige Franse kust worden ingeruild voor het onheilspellende karakter van de Franse en Andorrese Pyreneeën, met een finish in de hoofdstad van het dwergstaatje: Andorra La Vella. Zorgen de Col de la Perche (19,5 km aan 4.8%), Coll de la Rabassa (13,3 km aan 6,8%) en Alto de la Comella (4,3 km aan 8.6%) al voor de eerste slachtoffers?

Het startschot klinkt om 13.02, terwijl de finish wordt verwacht tussen 17.26 en 17.55. Eurosport is er bij vanaf de start, terwijl Sporza al inschakelt om 13.30. De NOS komt vanaf 15.55 met een livestream op de website. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing: Etappe 3 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
182 Reacties
21-08-2017 16:47
Vind dat Steven wel wat ver naar achter zat op de top
21-08-2017 16:47
Jetse Bol zit er nog en Jungels/Dennis zij ngelost. Zegt dus niet alles
21-08-2017 16:50
Had Costa als kopman staan, eruit gehaald...
21-08-2017 16:52
Kruijswijk ver van achter? Hij rijdt nu gewoon rond plek 20
21-08-2017 16:52
Toch wel heel knap van Jetse!
21-08-2017 16:52
@bertvd: dan heb je geluk want hij heeft z'n pijl al verschoten
21-08-2017 16:54
En ook Oomen erg goed. Hij is nog steeds piepjong en ging toch heel goed mee met de voorsten op la Rabasse.
21-08-2017 16:57
Met creatieve daallijnen zet Atapuma de groep onder druk :p

Of iig zijn UAE-ploegmaat, want de voorste is iets te groot voor Darwin.
21-08-2017 17:00
Als Jetse Bol erbij kan blijven zou hij wel eens de etappe kunnen winnen.
21-08-2017 17:00
Opmerkelijk dat die Emiratenploeg zo hard op kop rijdt
21-08-2017 17:00
@shutup
Hij hield nog een slag om de arm.
Laat ze Sam niet oproken, moet nog langer mee.
21-08-2017 17:00
Tja het is dan ook "uitstekend" asfalt :D
21-08-2017 17:01
Wat doet UAE?
21-08-2017 17:03
@xistnc
Waar zit Bennett?
21-08-2017 17:03
Hahaha, Froome pakt tussensprint
21-08-2017 17:03
Froome hahaha wat een man
21-08-2017 17:04
Froome zet even het complete peloton voor schut.
21-08-2017 17:05
En toch vind ik het een mooie actie van Froome!
21-08-2017 17:06
Kruijswijk zakt er al door.
21-08-2017 17:06
Was het poels die moest inhouden voor Froome?
21-08-2017 17:06
Kruijswijk en Kelderman lossen al
21-08-2017 17:06
Potdikke. Wordt nu wel doorgereden
21-08-2017 17:06
Sorry, ik kan die ploeg gewoon niet uitstaan.
21-08-2017 17:07
Contador gelost, over en uit met Alberto
21-08-2017 17:07
Kruijswijk is echt heel matig

Om te reageren moet je ingelogd zijn.