Vuelta 2017: Volg hier de derde etappe
maandag 21 augustus 2017 om 12:26 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de derde etappe

Na een hectisch openingsweekend, zullen de klassementsrenners op de eerste maandag al de degens met elkaar kruisen. De vlakke wegen aan de winderige Franse kust worden ingeruild voor het onheilspellende karakter van de Franse en Andorrese Pyreneeën, met een finish in de hoofdstad van het dwergstaatje: Andorra La Vella. Zorgen de Col de la Perche (19,5 km aan 4.8%), Coll de la Rabassa (13,3 km aan 6,8%) en Alto de la Comella (4,3 km aan 8.6%) al voor de eerste slachtoffers?

Het startschot klinkt om 13.02, terwijl de finish wordt verwacht tussen 17.26 en 17.55. Eurosport is er bij vanaf de start, terwijl Sporza al inschakelt om 13.30. De NOS komt vanaf 15.55 met een livestream op de website. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing: Etappe 3 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
182 Reacties
1 6 7 8
21-08-2017 17:29
@ wheely, als je het de regiseur vraagt niet... Geen idee hoeveel kruijswijk en Kelderman verloren hebben, ik geloof niet dat bertje ze ingehaald heeft. Ergens tussen de 1-2,5 min aan hun broek gekregen dus.
21-08-2017 17:30
1.14 verliezen K&K
21-08-2017 17:32
Op 1:14 binnengekomen Kruijswijk en Kelderman.
21-08-2017 17:33
Kruijswijk en Kelderman kwamen binnen op 1:14. Poels op 1:39.
21-08-2017 17:33
Poels 1.39...

Madrid is nog ver en komen nog hoop bergen. Hopelijk verbeteren de Nederlanders nog.
21-08-2017 17:34
Sky heeft grprobeerd nibali de gebruikelijke minuten aan te smeren in de eerste bergrit maar gelukkig is dat mislukt. Het zal zoals altijd even duren vooraleer hij gewoon is aan het ritme vd skytrein maar ik heb er goede hoop op. Hij herstelt goed ook als hij er nog in slaagt te winnen na zo een supersnelle afdaling.

Poels lol.
21-08-2017 17:48
Correctie, tijdsverlies van de nederlanders valt nog enigzins mee. De regie heeft de finish gemist. Damn slechte regie, hele etappe al..
1 6 7 8

Om te reageren moet je ingelogd zijn.