Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 11 september 2015 om 12:45 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe

Met nog drie dagen te gaan komt het einde van deze Vuelta in zicht. Vandaag gaat het over 185 kilometer van Medina del Campo naar Ávila. Onderweg krijgen de renners met de Alto de Valdavia en de Alto La Paramera een beklimming van derde en tweede categorie voorgeschoteld. De finale richting de binnenstad van het ommuurde Ávila gaat over een hellende kasseistrook. Blijft Tom Dumoulin in het wiel van Fabio Aru, of weet hij zelfs tijd op hem te pakken?

Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe

Het officiële startschot klinkt om 13:02. Rond de klok van vier uur beginnen de NOS, Sporza en Eurosport met de live-uitzending. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 19

Livestream (NOS)

Liveblog (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
273 Reacties
11-09-2015 17:20
Valverde gaat, maar zit niet veel meer achter...
11-09-2015 17:20
Gougeard wat een beest!
11-09-2015 17:20
Tja, voor iedere aanvaller is er wel een klassementsman die het gat dicht wil, en toch geeft Valverde regelmatig speldenprikken.
11-09-2015 17:20
Tom heeft het volgens mij echt lastig
11-09-2015 17:21
@vinnie: Zeg ik dat dan? Ik constateer het alleen, en denk dat die ietsje minder is dan gister.
11-09-2015 17:21
Als ik Tom op de klim zo zag ben ik bang dat hij morgen eraf gaat ;s
11-09-2015 17:22
Tom zn plan ligt klaar, wordt het de loper, zn queen, het paard of schuift ie een pionnetje vooruit?
11-09-2015 17:24
Gister:"Tom is er niet meer af te rijden!"
Vandaag:"Tom toont iets wat vermoeid lijkt, hij gaat er morgen af gereden worden!"

Kom op zeg, iedereen is vermoeid daar onder de favorieten. Kijk de aanvallen van Valverde maar. Komt ook echt niet weg.
11-09-2015 17:24
Gougeard lijkt safe.
11-09-2015 17:25
@Mess
Waan van de dag hè.
11-09-2015 17:27
Poeh, die aankomst is echt pittig. Dumoulin, doe wat dadelijk!
11-09-2015 17:28
Hoever is het nog?
11-09-2015 17:28
Dat wordt straks echt vlammen op die aankomst!
11-09-2015 17:30
Dit is best een linke situatie.
11-09-2015 17:30
Ben echt blij dat er geen boni's liggen voor het AK. Dat haalt toch wat belang van aanvallen af.
11-09-2015 17:30
Astana blinkt niet uit in tactiek he..
11-09-2015 17:33
@Laatste man
Aru moet zich wel thuis voelen in zijn ploeg ;)
11-09-2015 17:33
Tjonge Astana, begrijpen niet dat je Dumoulin op kop moet dwingen. Als Aru de Vuelta wil winnen moet hij ook derde durven te worden.
11-09-2015 17:33
Het wordt nog gevaarlijk! Zeker in de laatste 1,5 km.
11-09-2015 17:34
Dumoulin zit zich te sparen, laat anderen al het werk opknappen.
11-09-2015 17:34
begin nu te twijfelen....zou Tom nog wat kunnen? echt lastig deze aankomst.
11-09-2015 17:34
Niks gaatje, ijzersterk van John.
11-09-2015 17:34
Haha Astana en Aru. Beginners. Hoofd koel houden Tom, dan win je.
11-09-2015 17:35
Dumoulin geluk erbij dat Johnny D zo goed is vandaag
11-09-2015 17:35
Bijnaam voor Tom: Tom De Molen :)

Om te reageren moet je ingelogd zijn.